ای آسمانِ من که سراسر ستاره ای... تا صبح میشمارمت اما ندارمت...‌!

هنوزم باورم نمیشه فردا راهیم!

 

یا اباعبدالله حسین...

از غم و هجر حرم پیر شدم میدانی...

عشق من گنبد سقاست مراهم دریاب...

 

حلال کنید ان شاالله نایب الزیاره دوستان بیانی هم هستم

 

پ ن

عنوان از سعید بیابانکی

شهاب الدین ..
۰۴ اسفند ۲۰:۵۲
سلام
شعر به کجا چنین شتابان رو که خاطر شریف هست؟!
سفرت به خیر،اما
چو از این کویر وحشت
به سلامتی گذشتی،
به شکوفه ها،به باران
برسان سلام ما را...
فقط همین..
پاسخ :
سلام
بله یادم هس:)
به روی چشم حتما سلامتون رو میرسونم ان شالله برگشت من با رفتن شما یکی میشه
نسل چهارمی
۰۶ اسفند ۱۸:۳۴
التماس دعـــــــــا
پاسخ :
حاجت روای خیر ان شاالله
مهرناز .ج
۰۷ اسفند ۰۹:۱۲
ای جانم عزیزم
یاد روزایی افتادم که اینجا از ته دل خدا رو صدا می کردی و ازش همینو می خواستی
روزایی که هزار تا عیب و ایراد رو خودت می ذاشتی که حتما من اینجوریم که نطلبیده منو
حالا دیدی؟ دیدی تو خوبی ات شکی نیست؟ دیدی بالاخره تو هم رفتنی شدی؟
برو عزیزم. برو که زیارتت قبول باشه. برو التماس دعا
پاسخ :
عزیزمی مهربانو
مهرناز اینجا خیلی خووووبه
کاش میشد برنگردم...
حاجت روای خیر ان شاالله عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان