بایت های خالی!

شاید تنها خاصیت لینکداین ! همین باشه که گه گاهی میتونی قدیمیهای پاک شده از حافظه موقتت رو ببینی و از حالشون خبردار بشی!

از فرمانده بسیج 5سال پیش گرفته تا دبیر اون کانون کذایی و دبیر انجمن های ای تی و نرم افزار دانشگاه قبلی و همکلاسی های قدیمیت و ترم بالایی های قدیمی تا ادم های اشناتر...

دیدن پیشرفت های اشناهات قطعا خوشحالت میکنه و گاهی هم متعجب!

 

یه حافظه ای دارم که حتی یه بایتش رو هم صرف ذخیره ی ادم ها نمیکنه.. به خصوص ادمهایی شبیه ادمهایی که تو چند خط قبل ذکر شدن...حتی صرف ذخیره ی چهره های ادمهای نزدیک ولی دور هم نمیکنه! حافظه ی بدیه!

 

ادرس یه وبلاگی رو که مدتها بود دنبالش بودم رو خیلی اتفاقی پیدا کرده بودم!

و خیلی حواس پرتانه گمش کردم!یه همچین ادم حواس جمعی ام من!

 

شهاب الدین ..
۰۴ آذر ۲۳:۴۶
سلام
از حافظه نگید که داغ دلم تازه میشه. خیلی سریع اسم و چهره افراد از یادم میره. حتی کسایی رو که سالهاست میشناسم،با یه تغییر چهره جزئی ممکنه به جا نیارم. و اسامی هم که گاهی مجبور میشم به نحوی صحبتمون رو مدیریت کنم که مجبور به صدا کردنشون به اسم نشم!!
خلاصه که تو این مورد درکتون میکنم شدید.
پاسخ :
سلام
اسم ک اصلا یادم نمیمونه به هیچ وجه!!! تصویر هم خیلی کم!
من توانایی این مدیریت کردنه رو هم ندارم همون اول مکالمه چنان قیافه م تبدیل ب علامت سوال میشع ک طرف خودش میفهمه اوضاع خیطه:|
حافظه های خسیسی داریم:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان