بسیار امیدهاست در نومیدی

نمیدونم وقتی اون خبر خوب رو بهم داد واقعا خوشحال شدم یا یه خوشحالی صوری بود

فقط می دونم من هیچ وقت حسود نبودم...با اینکه همیشه اطرافیانم تقاوت قائل میشدن ولی من هیچ وقت حسودی نکردم

این حالمو نمیفهمم

...

 

هنوزم نفهمیدم کجای کارم میلنگه که نمیخوای منو...

میشه بیای پایین و بگی چرا؟

بگی کجا رو بد رفتم؟نباید میرفتم؟

نمیشه و نمیای...

فقط روز ب روز نشونم میدی که نمیخوایم

ولی من پرروتر از این حرفام

میدونی من اگه تو رو نداشته باشم بی کس ترین ادم دنیا؟

من فقط همینو میبینم "قُلْ یا عِبادِیَ الَّذِینَ اَسْرَفُوا عَلى اَنْفُسِهِمْ لاتَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَهِ اللّهِ اِنَّ اللّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعاً اِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیم*"

 

*ایه53 سوره زمر

 

*عنوان

گرچه هیچ نشانه نیست اندر وادی

 بسیار امیدهاست در نومیدی

مولوی

 

بعدانوشت

شایدم من تو رو نمیخوام و همه ی اینا ادعا و حرفه...

pary daryay
۱۶ آذر ۱۹:۲۴
((-:من خیلی حسودم اتفاقا|:
دی:
پاسخ :
حسودی جز یاس چیزی باخودش نداره
ولی غبطه همراهش امیده!
به جای اینکه حسودی کنی و بگی چرا اون اره!من نه!؟ بگو خداروشکر که اون اره! و ان شاالله منم اره! :)
Masiha Eshraghi
۱۶ آذر ۱۹:۲۴
روشنمان کردی...
پاسخ :
ولی خودم همچنان خاموشم...
pary daryay
۱۶ آذر ۱۹:۳۲
((-:نه مثلا اگه کسی کسیو بیشتر از من دوست داشته باشه حسودی میکنم
یا تبعیض|:
پاسخ :
:)
تبعیض که اصلا ارزش حسودی کردن نداره جانم

مهرناز .ج
۱۶ آذر ۱۹:۳۶
چرا نباید بخواد تورو؟
خلقت کرده که بعدش نخواد؟
اصلا این حرفو نزن
ما از یه سری حکمت ها سر در نمیاریم ولی دلیل نمیشه نباشه..
پاسخ :
شاید چون نیستم اونی که باید باشم
خلقم کرده که بشم اونی که میخواد ! نه اینی که هستم..
منکر اون حکمتها نیستم مهرناز ولی قبول داری یه سری چیزا واضحه؟
شهاب الدین ..
۱۷ آذر ۰۰:۱۱
سلام
چه آیه خوبی. ممنون از یادآوری اش.
پاسخ :
سلام
:)
مهرناز .ج
۱۷ آذر ۰۰:۴۴
هر چقدرم واضح باشه، حکمت و رحمت خدا واضح تره
یعنی همه این ادمایی که خلق کرده، شدن اونی که اون میخواد؟
معلومه که نه. از کجا معلوم اینی که هستیِ تو از خیلی های دیگه جلوتر نباشه؟
جونم برات در میره ها ولی این حرفتو قبول ندارم. یه بار دیگه هم درمورد خودت اینجوری صحبت کنی، دیگه انقدر خوب برخورد نمیکنم -___-
پاسخ :
رحمت و حکمت خدا درسته واضحه ولی هر ادمی هم خودش میدونه چند مرده حلاجه!
نه اگه شده بودن که الان وضعیت این نبود! اصلا اگه قرار بود همه اونجوری بشن که دیگه بهشت و جهنم معنی نمیداد!
اینکه من از خیلی های دیگه جلوتر باشم یا نه!برام معیار نیس! معیار من اینه که به چیزی که خدا نزدیک باشم! در غیر این صورت که دیگه بندگی معنی نمیده!
:)قربونت برم تفاوت دیدگاهی همیشه وجود داره :) کار خوبی میکنی ;)))
من مُبهم
۱۷ آذر ۰۰:۴۸
امیدوارم هرچه به صلاحته پیش بیاد عزیزم
پاسخ :
امید به خدا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان