بیابون!

اینجانب که بنده باشم!

به احتمال قریب به یقین 99 درصد!

در صدد سر به بیابان گذاشتن هستم!

اگه یهو ناپدید شدم! بفهمید رفتم بیابون! :دی

البته ما همینجوریشم تو بیابون هستیم!

باید سر به کویر بذارم :دی

 

امروز! من خوب نبودم!

ساکت تر از همیشه!

 

الان که داشتم از پنل مدیریت تاریخ نوشته ها رو نگاه میکردم

دیدم کم حرفیم به اینجام سرایت کرده

وبلاگ قبلی! پرحرف تر بودم فک کنم

 

در نظرم بود که مطالب وبلاگ قبلی رو انتقال بدم به اینجا

البته اگه فایل پشتیبانی ک گرفتم رو پاک نکرده باشم :/
 

ساعت 12:20 ! صبح با بدبختی بیدار خواهم شد!

و با بدبختی دوچندان به خواب خواهم رفت! الان!

اسپریچو ツ
۲۵ ارديبهشت ۱۴:۴۹
دلمان برایت بسی تنگیده است((: :*
پاسخ :
ها!!! ؟¿
دل ما هم تنگیده اس:-* :-)
شهاب الدین ..
۲۶ ارديبهشت ۰۰:۰۹
سلام مجدد
اتفاقا مدتی هست که به نظر میاد ناراحتید.حتی چند بار خواستم مستقیم ازتون سؤال کنم،ولی پشیمون شدم.
حالا شاید کمک یدی از دستم بر نیاد،ولی اگه تمایل داشتین بفرمایید گره کار از کجاست؛شاید راهی به نظرمون برسه.
پاسخ :
سلام
ناراحت نیستم
فقط گم شدم! هرچی هم تلاش می کنم بدتر میشه ک بهتر نمیشه!!
لطف دارید شما :)
eshgh 313
۲۶ ارديبهشت ۲۰:۰۱
سلام

کلا حس هیچی نیست !

دقت کنیم ! میبینیم !هرچی میگذره سخت ترم میشه

اسونی در کار نیست فقط ما قوی میشیم! اگر له نشیم ! ک به شخصه الان چیزی ازم نمونده

پاسخ :
سلام
شاید!
شایدم مشکل از خودمونه درجا زدن هامون رو حرکت رو ب جلو تصور می کنیم!
نمیدونم والا
من انگار تنها وسط بیابون ولم کردن هیشکی هم نیس ک راه نشونم بده... 
شایدم هس و من نمیخوام ببینم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان