تموم شد

به همین زودی تموم شد...

نمیخوام...

نمیخوام برگردم به حال قبل رفتن...

نمیخوام خوراک شب و روزم اشک بشه...

حس می کنم اون چیزی رو که باید از این سفر به دست میاوردم,نیاوردم... حس میکنم ضرر کردم معرفت نداشتم.. یه چیزی تومایه های خسرالدنیا و الاخره...

فاطمه غلامی
۱۳ اسفند ۱۱:۴۹
چی شد :|
پاسخ :
هیچی فقط سفر کربلام تموم شد...
مهرناز .ج
۱۳ اسفند ۱۵:۵۵
-__-
الان حقشه پاشم بیام جوری بزنمت که بری تو دیوار دیگه در نیای -__-
دختر! چرا هیچی تو رو راضی نمی کنه؟ تا الان می گفتی کاش بشه برم حالا که شده و رفتی میگی معرفت نداشتم؟
قبلا هم بهت گفتم. خدا تو رو همین طوری که هستی طلبیده و مراد دلتو داده. از نظر اون بالایی حتما معرفت داشتی که این قسمتت شده ، اون وقت خودت رو خودت عیب میذاری؟ به خدا نا شکریه
نکن دختر خوب.. انشالله بازم قسمتت میشه میری این دفعه مفصل تر..
قبول باشه زیارتت
پاسخ :
:))حرص نخور دخترم
مهرناز شنیدی میگن احساس سوختن ب تماشا نمی شود!؟
حالا حکایت منم همینم توقع سوختن داشتم ولی فقط تماشا کردم برا همینه ک راضی نیستم 
ان شاالله ...
قبول حق عزیزم..
مهرناز .ج
۱۴ اسفند ۱۶:۲۴
حرص نمی خورم فقط ناراحت میشم وقتی یبینم قدر موقعیت هایی که نصیبت میشه و چیزایی که داری رو نمی دونی... نه که قدر ندونی.. ولی راضی هم نیستی..
پاسخ :
ببخش ک ناراحتت کردم:(
میگم ک سطح توقعم از خودم بالاس برا همینم شاید ب قول تو راضی نمیشم
شهاب الدین ..
۱۴ اسفند ۲۳:۴۰
سلام
رسیدن به خیر،زیارتتون قبول ان شاءالله.
این دو روزه خیلی به یادتون بودم،ولی فرصت نکردم زودتر پیام بدم.
حال دلتون قابل درکه،ولی راهش افسوس خوردن نیست.
ما،هیچکدوم از باطن خودمون خبر نداریم. نمیدونیم موقعیت هایی که برامون پیش میاد،چه خوب چه بد،در حکم جایزه است یا تشویق؟
زیارت از راه دورمون قبول تره یا نزدیک؟
تنها چیزی که ازش مطمئنیم اینه که تا همیشه همیشه،یه لحظه از نگاه و مراقبت و توجه خدا دور نیستیم.
اگه همین نگاه و توجه دائمی خدا رو نسبت به خودمون باور کنیم،دیگه هیچ موقعیتی غمگین و افسرده مون نمیکنه.
ان شاءالله زیارتهای پی در پی نصیب و قسمتتون بشه.
ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.
پاسخ :
سلام ممنونم قبول حق ان شاالله
لطف دارین یاد خدا باشید
اره واقعا همینطوره ک شما می فرمایید  فقط من تا بیام بفهممش همه رو پیر میکنم 
امید ب خدا ان شاالله قسمت خودتون
حاجت روای خیر ان شاالله
פـریـر ...
۱۷ اسفند ۱۴:۳۴
زیارتت قبول روشنا جانم :*
پاسخ :
قربونت برم عزیزم
قبول حق:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان