جاده ی سنگلاخی

پا تو راهی گزاشتم که از اول هم میدونستم سخته

میدونستم برا ادم کردن منه

میدونستم این راه یعنی تبر دست گرفتن و ریشه زدن

ولی نمیدونستم از ب بسم الله قراره تفاوت ها خودنمایی کنن

نمیدونستم انقد طاقتم کمه

نمیدونستم حتی اختیار گوشهام رو هم ندارم

هیچی ندارم که بگم

هرچی هم با خودم بگم بقیه گفتن بقیه دخالت کردن بقیه تصمیم گرفتن

اخرش خودم جواب دادم خودم تصمیم گرفتم

ولی خب تجربه شد

 

زندگی زیادی سخته چطو میشد اگه خدا ترمز زندگیمو میکشید؟

 

פـریـر بانو
۲۲ مرداد ۲۲:۱۷
عه :(
پاسخ :
:)
درستش میکنم مهربونم:)
פـریـر بانو
۲۲ مرداد ۲۲:۴۰
درستش کن. می تونی. می تونی. می دونم می تونی ^_^
پاسخ :
میتونم:)
بى نام
۲۳ مرداد ۱۳:۰۴
بذارهنوزشروع بشه...
پاسخ :
شروع شده..
نیان
۲۶ مرداد ۰۸:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** ****** ** ****** ***** ****
پاسخ :
بهت میگم بعدا
نیان
۲۶ مرداد ۲۰:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*******
پاسخ :
میتونسی ی پیام بدی بهم و بپرسی تا بهت بگم
اینجا ی فضای عمومیه منم ترجیح میدم تمام لایه های زندگیم رو اینجا رو نکنم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان