جالبناکه!

فکر میکردم ادمی که هیچ وقت تیکه ها و طعنه های بعضیا رو به روی خودش نمیاره! اینا رو متوجه نمیشه

فکر میکردم خیلی خیلی خوش بینه که همه ی اون حرفهای سخت رو خوب میبینه!

فکر میکردم این خوش بینیه مفرطشه که باعث میشه بعضی از ادم ها رو زیادی خوب ببینه!

ولی فهمیدم خیلی ساده بودم!

فهمیدم این رفتار فقط در مقابل کسایی اتفاق میفته که اون ادم دیوانه وار قبولشون داره و دوستشون داره!

کافیه طرف رو قبول نداشته باشه!یا اینکه اون ادم مربوط بشه به ادمهایی که دوستشون نداره!

چنانی حرفها و حتی کوچیکترین حرکات رو تفسیر میکنه که اصلا در ذهن نمیگنجه!!

 

اینجور ادمها رو نه میتونم درک کنم! و نه میتونم حس خوبی بهشون داشته باشم...

 

+

 

قبلا هروقت یکی به حساب دلداری بهم میگفت "بی خیال میگذره"

بهش میگفتم "بگذرد لیک با خون جگر"

از اون زمان چند سال گذشته

من بزرگتر شدم...صبورتر شدم...هرچند هنوزم گاهی قافیه سخت میشه و خارج میزنم

ولی دیگه در مقابل این " بی خیال بگذرد"ها! فقط یه سر به نشونه ی تایید تکون میدم

فکر کنم دارم یاد میگیرم "سخت نگیرم"...

 

تموم ادم هایی که باهام ارتباط نزدیک و صمیمانه داشتن منو با همین سخت گرفتنهام به یاد میارن...حتی توی کوچیکترین خاطراتمون جایی هست که من "سخت گرفته"باشم...

یه وقتایی احساس میکنم همه ی این مشکلات و موانع فقط برا همینه که خدا بهم بفهمونه همیشه اون چیزی که منِ غدِ یه دنده میخوام درست نیست...یا حتی اگه درسته راهش این نیس...

 

+

یه عده هم هستن که حکم خدا رو هم واسه خودشون تفسیر میکنن...روابط رو به احکام ارجح میدونن...

امان از ما ادم ها...

 

 

+

 

یه چیزهایی داره تو بیان اذیتم میکنه...چیزهایی که فقط مختص بیان نیست...

 

 

 

اسپریچو ツ
۲۸ شهریور ۱۲:۰۴
اون مورد اول طبیعی نیست عایا؟:/
پاسخ :
طبیعی نبود برام! به طرز احمقانه ای تصور نمیکردم اینطوری هم باشه!!
פـریـر ...
۲۸ شهریور ۱۴:۳۱
هوممم...درسته اینطور رفتاری خوب نیست...من تو این موراد به خاطر احترام عجیب غریبم به بزرگترا سکوت می کنم و یا از صحنه خارج میشم که دیگه نشونم :)

:: گذر زمان آدمو پخته تر میکنه...باعث میشه به خیلی چیزا اعتقاد پیدا کنیم...

:: چی اذیتت میکنه؟ البته ببخشید فضولی می کنم میتونی جواب ندی :)
پاسخ :
مجبورم سکوت کنم و از درون داغون بشم...


دقیقا..یه وقتاییم ادمو نقره داغ میکنه زمان!


خواهش میکنم عزیزجانم...بازی "من خوبم تو بدی" ک یه عده راه انداختن...توجیه کردنهای بی معنی رفتارهای نادرست...
دارم از بعضیای قشر مثلا مذهبی هم ناامید میشم...
bahar ...
۲۸ شهریور ۱۷:۲۵
چه چیزایی ؟ ((:سخت نگیر میگذره
پاسخ :
صددرصد 😉😊
بازی "من خوبم تو بدی"که یه عده راه انداختن رو اعصابمه
توجیهات ملت مثلا مذهبی در برابر رفتارهای نادرست قشر مثلا معمولی!
פـریـر ...
۲۸ شهریور ۲۲:۳۷
امان از این مثلا مذهبی ها...امان...
پاسخ :
هعی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان