خدا به خیر کنه!

گلدان عزیز مادر رو صبحی شکستم

شیشه اش تو دستم رفت و از صبح میسوزه :دی

لوس هم من نیستم!!

 

امیدوارم امشب به خیر بگذره!

یعنی خدا کنه که به خیر بگذره!

یعنی من بیچاره ام اگه به خیر نگذره!

یعنی دور جدید جنگ اعصاب شروع میشه اگه به خیر نگذره!

هیچ وقت نفهمیدم این همه تفاوت بین معیارهای من و پدر و مادرم چرا باید وجود داشته باشه!

چرا ادم هایی که خودشون موقع انتخاب معیارشون معیار الان من بوده

الان معیارهاشون 180 درجه فرق کرده!

امشب خیلی ترسناکه!!

 

موقت ( بی خیال میخوام بمونه روزی دو بار نگاش کنم یاد ی قضیه ای بیفتم و اروم بشم!)

 

بعدا نوشت

فاز اینایی که خودشون مانتویی هستن و دنبال عروس چادری!! دقیقا چیه؟؟؟؟!!!

 

بعدا بعدا نوشت

اینا که میخواستن سریال ببینن خب بعد سریاله می اومدن!!

پسرشون دقیقا سیصد و شصت و دو روز ازم بزگتره!!

اگه گرفتی نکته رو جایزه داره!! ;)

 

پ ن

قشنگ معلومه خیلی دارم حرص میخورم از دستشون!

شهاب الدین ..
۲۴ خرداد ۰۰:۳۵
سلام
قشنگ معلومه چقدر از دستشون حرص خوردین!اینقدر که منم دیشب جرأت نکردم چیزی بنویسم.
ان شاءالله که الان حالتون بهتر شده باشه.
فقط خواستم یه نکته ای رو خدمتتون عرض کنم.سطح حجاب و تقید مادر داماد خیلی تو زندگی زوج اثر گذار نیست.یعنی اونقدری که هم کفو بودن خود زوج تو این مسأله مهمه،الزامی در هم کفو بودن کل خانواده نیست.
اما ترجیحا اگه خانمی تقیدات مذهبی اش از خانواده داماد بیشتره،بهتره همون اول از بابت اینکه داماد هم پایبندی اش به مسائل شرعی از روی علم و آگاهیه و از روی شور و هیجان و گذری نیست مطمئن بشه.
ان شاءالله هر چی خیره براتون پیش بیاد
پاسخ :
سلام
اختیار دارید بزرگوار
:)
این چندمین خانواده ی این مدلی بودند
قبول دارم که خیلی تاثیرگذار نیس
شاید خیلی هم پررویی باشه ولی من به اینده ای فکر میکنم که قراره مادر و خواهر اقا بشن مادربزرگ و عمه ی بچه های من!
مشخصا دوست ندارم هرموقع بچه ام میره پیش عمه اش حرص بخورم و نگران بشم که چی تو مغز بچم فرو میکنه:| هرچند از رو ظاهر هیچ ادمی نمیشه قضاوت کرد..
ممنونم ان شالله عاقبت بخیری نصیب خودتون و خانواده تون بشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان