خسته ام از همه عالم بطلب دق کردم...

یکی از فانتزیام اینه که! این هفته و این ماه و ماه بعد هرچه زودتر تموم بشن :| بلکه من بتونم یه نفس راحت بکشم

به معنای واقعی کلمه خسته ام!

از اول هفته کله صبح رفتم شب/عصر برگشتم!

نصفش رو هم بی ناهار موندم :|

با اینکه دقیقه ای بیکار نبودم! و ول نچرخیدم!

هنوزم یه لیست عریض و طویل از کارهایی که این دو روز تعطیلی باید بکنم دارم!:|

و اگه حتی یکیش انجام نشه بیچاره ام!

میگم کاش میشد زمان رو نگه داشت یا حداقل این دو روز به جای 24 ساعت!مثلا 36 ساعت بود :|

+

خدا عقل بده اون سه نقطه ای که امتحانهای مارو گذاشته پشت بند همدیگه :|

من چجوری 20 واحد تخصصی رو تو یه هفته امتحان بدم :|

شیطونه میگه یه اعتراض درست و حسابی علیه این مثلا مدیرگروهمون راه بندازم

تحفه فقط IT ها رو میبینه! انگار ما بوقیم اونجا :|

به خاطر اونا برنامه امتحانی ما انقد داغونه حضرات حاضر نیستن قبول هم بکنن!

اون سه نقطه ای که میگه از اول ترم 4 ماه وقت دارید برای امتحان بخونید!

انقد سه نقطه اس که نمیدونه!هیچ استاد تو یه جلسه کل درس یه ترم رو نمیگه :|

یعنی همچین ادمی رو واجب عینیه که سرشو بذاری لای گیوتین :|

داخل پرانتز درسای من طبق چارته! به عبارتی مجبور بودیم اینجوری درس برداریم :| پرانتز بسته!

 

+

میگه تو چرا نرفتی اونجا؟

میگم من ابم با اونا تو یه جوی نمیره

میگه چرا؟

میگم زیادی می خندن!

خواستم توضیح بدم

گفت فهمیدم تا تهش رو!

ولی وقتی داشتم میرفتم یه جمله گفت که متوجه شدم اصلا نفهمیده :|

 

+

طی یک حرکت انتحاری هرچی خاطره (عکس- فیلم) داشتم از دانشگاه قبلی / رفسنگ پاک کردم...

تموم کانالهای سیاسی رو هم لفت دادم ...

پیج های سیاسی رو هم انفالو کردم...

روشنا هستم یک معتاد 2 ساعته پاک پاکم :|

قول میدم از امروز اون داروی بی خیالی رو هم هر روز بخورم ...

صبح ها هم ناشتا چهارتخم و خاکشیر بخورم...

 

+

شب زیارتی اربابه...

حق دارم از شما توقع داشته باشم؟ یا اینم ممنوعه...بد دلم گرفته...بد....

 

+ ثبت نام دور جدید عتبات دانشگاهیان شروع شد...

اینجا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان