درهم برهم!

اساسا کوتاه جواب میدم

مگر اینکه احتیاج به توضیح و تفسیر داشته باشه صحبتم

ولی!

 

وقتی کوتاه و سرد جواب میدم

معنیش اینه که دوست عزیز وقت و مکان خوبی رو انتخاب نکردی برا صحبت کردن :/

 

وقتی محترمانه و کوتاه جواب میدم

یعنی فرد محترم اونوری! من خط قرمزهایی دارم که تو داری از روشون پرواز میکنی :/

و عن قریبه که اون روی من بالا بیاد و ناک اوتت کنه!!

 

کاش میشد این چند خط رو به ی بنده خدایی نشون داد یا به هر طریقی که هس حالیش کرد!

ولی نمیشه و منم حوصله ی حرف و حدیث ندارم و تازه شایعات پشت سرم خوابیده !

 

+

بعضی ها! ادم های بسیار جالبی هستن!

موقع گرم بحثی و داری دلیل و منطق و سند میاری!

به هر دلیلی با ی جمله بحث رو قطع میکنن

و بعد از گذشت !چند ساعت! چند روز! چند ماه! یا دیده شده چند سال!

خیلی بی هوا شروع میکنن همون بحث قبلی رو ادامه دادن!

و جالب اینجاس که! وقتی صحبت خودشونو به خودشون میگی!

صرفا جهت اینکه دلخوری پیش نیاد!

همه چی برعکس میشه!

اصلا بحثی درکار نبوده!

و به دلیل جذاب "دوستی" بهتره بحث ادامه پیدا کنه

ولی چون "تو " ناراحتی ! ادامه نمیده!

 

میبینم اون زمانی رو که دیر هم نیست و این ادمها من رو راهی تیمارستان میکنن!!! والا

 

+

 

یعنی اگه جهنم هم مثل اینجا باشه!

میتونم بگم که ما یزدی ها جون سالم درمیبریم!!

چون! درست زمانی که از شدت گرما در حال تبخیر شدنیم!

چایی داغ و نبات می خوریم :/

یه همچین ادمهای جون سختی هستیم ما!!

 

دومین مرکز استان داغ کشور بعد از اهواز! دما بالای 40 درجه!

یه کم دیگه تلاش کنیم اول میشیم :/

 

+

 

آبان دخت ...
۲۱ تیر ۱۸:۰۶
پراکنده نویسی به چشم می خورد :)
یه زمانی این مدل نوشتنو دوست داشتم و می نوشتم!
آما

+ آخه چطور چایی میخورین تو این گرمااا...تصورشو می کنم از گرما می میرم:|
پاسخ :
:) دلیلش اینه ک خیلی نمیخوام در مورد هرچیزی توضیح بدم
و دلیل دیگش اینه ک پستهای کوتاه پسندم نیس :|

تواناییه دیگه :دیییی جدای از شوخی ما عادت داریم به چایی خوردن زیاد. گرما و سرماهم تاثیر شدیدی روی این موضوع نداره
ی جور حس خستگی از تن درکردن داره برامون
ولی خب من خودمم در عجبم چطور تو گرمای +40 درجه چایی میخوریم! و حتی الانم چایی میخوام! :دی
آبان دخت ...
۲۱ تیر ۲۰:۳۷
:)

من یه بار در روز چایی می خورم :))

آره بخدا خیلی تعجب آوره!!! تو این درجه از هوا چایی خوردن برای آدمی مثل من خفه شدن تامه :| به همین سوی چراغ مودم قسم :دی
پاسخ :
نوش جونت عزیزم :)
والا ماهم خفه میشیم فقط به روی خودمون نمیاریم :دییی
شهاب الدین ..
۲۱ تیر ۲۲:۵۳
سلام
مورد اول و دوم رو با تمام وجود درک میکنم.
ولی درباره گرما،خدمتتون عارضم اینا همه اش به حرفه.اما واقعیت اینه که گرمترین شهر ایران،همین تهرانه.البته نه مراکز هواشناسی اش،بلکه سطح شهر و خیابون هاش رو بایستی ببینید.
50 درجه رو راحت پر میکنه 12 تا 4 بعد از ظهر!
چرا؟به خاطر انبوه ماشین هایی که اکثرا تک سرنشینن و تمام کولرها روشن.
قشنگ از 4راه بخواید رد بشید انگار رفتید توی تنور نونوایی از بس موتور ماشین ها حرارت دارن!
من واقعا نمیفهمم مردم چی از جون خیابون و شهر میخوان؟یعنی هر موقع از شبانه روز برید بیرون،فرقی نمیکنه،شهر شلوغ و پر از ماشینه!
تا چند سال پیش تهرانم مثل شهرستان ها یه ساعتایی تعطیل میشد،شب ها خلوت میشد.بعد از ظهر تابستون کوچه و خیابون خالی بود.
ولی الان انگار نه انگار.
اینه که میگم تهران خیلی از شهرستان ها گرمتره.فقط به روی خودمون نمیاریم!
پاسخ :
سلام
اینکه همش حرفه رو واقعا قبول دارم
رادیو دیروز داشت میگفت نحوه سنجش هواشناسی چطوریه کپ کره بودم!
دماسنجشونو میذارن تو شرایط مطلوب!! خو اگه مردید اون دماسنج رو بذارید جاهایی ک رفت و امد ملت زیاده! والا البته ی قسمش برمیگرده به سیاستهای جاری! دما از ی حدی که بالاتر بره باید بعضی از کارخانه ها تعطیل بشن و...!!
والا این قسمت از گرما که زیر سر خود مردمه! انقدی ک تهران مترو و بی ار تی داره هیچ کلان شهر دیگه ای نداره!
جمعیت شهر بالاس ملت خودشون باید رعایت کنن که نمیکنن!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان