دعا لطفا...

نوه ی دو سالشون سرطان مغز استخوان داره...

دعا کنید برای همه ی مریض ها

دعا کنید برای همه ی سرطانی ها

دعا کنید برا همه ی بچه های مریض

گناه دارن این طفلکیا

بچه ی دو ساله چقدر  توان داره که شیمی درمانی و پرتو درمانی و... بشه...

محمدرضا ‌
۱۶ مرداد ۲۰:۲۲
سلام!
دعای برای اینان خوب است!
خوب‌تر پیش‌گیری از این مریضی‌ها با تغذیه مناسب است!
طب ایرانی-اسلامی را جدی بگیریم!
این کلیپ رو ببین!
yon.ir/diabet12
شاد باشی و سلامت و خوب!
پاسخ :
سلام
پیشگیری که مسلما بهتره ولی اخه بچه ی دوساله مگه به غیر شیر مادر چی میشه بهش داد!
موافقم با این صحبتتون اساسی!

سلامت باشید

+
کلیپ رو دیدم واقعا جالب بود و دردناک...
به اضافه ی اینکه! تلویزیون اگه یه شبکه خوب داشته باشه که وقت تلف کن نباشه! اون یه شبکه! شبکه افق هس!
شهاب الدین ..
۱۶ مرداد ۲۳:۳۳
سلام
ان شاءالله هرچه زودتر سلامتی شون رو به دست بیارن.
البته اینطور که من شنیدم این بیماری در اطفال احتمال درملن قطعی بالاتری داره.
درمان های طب اسلامی هم تو این زمینه خیلی خوب جواب دادن.
ولی با همه این حرفا،ادم چشم دیدن یه خراش کوچیک رو دست بچه اش رو نداره،خدا برای هیچ پدر و مادری نخواد این روزا رو..
پاسخ :
سلام
الهی آمین
اره اون خانم هم میگفت که تویدخترها سه سال و پسرها چهار سال طول درمان داره ولی خب نمونه هایی هم بودن که بعد این مدت دوباره بیماریشون اوج گرفته و فوت شدن
واقعا... من که صدپشت غریبه بودم دلم ریش شد وقتی فهمیدم  خدا به داد دل مادر اون بچه برسه...
آقا سید
۳۰ مرداد ۱۲:۲۸
ادمی زاد گاهی در کار خداوند حیرت زده میمونه

گاهی نمیفهمی چرا ...
پاسخ :
من فکر میکنم گاهی همین نفهمیدن ها خیلی بهتر از فهمیدنه
همین که ندونی حکمت فلان کار خدا چیه خیلی بهتر از اینه که بدونی بخوای جلوش رو بگیری یا دست رو دست بذاری و هیچ کاری نکنی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان