دعوتی!

جا داره بگم که!

اینجانب در شرف بال دراوردنم!

بعد سه سال پا زمین زدن!

امسال بالاخره طلبیدنم!

یعنی این سه سال اگه بدونید من چجوری دقیقه نود برگشتی میخوردم! :"(

از شونصدجا خبرم میکردن برا رفتن

بعد یکیش که به برنامه ام میخورد

یهو دم رفتن ی اتفاقی میافتاد کلا نابود میشدم!

 

البته امسالم همچین راحت نبود.

روز اخر رفتم برا ثبت نام

خانومه گفت جا نداریم

همونجا تو خودم وا رفتم

چنان قیافم زار شد که اقاهه دلش سوخت

گفت اسمشو تو ذخیره ها بنویس

خانومه گفت اونم پره!

اقاهه گفت حالا شما بنویس امید به خدا!

لازم به ذکره که همون ذخیره هم غنیمتیه!

اسممو نوشت

ولی بد دلم شکسته بود

الانم که یادم میاد گریم میگیره

اگه نمیشد باور میکردم خیلی بی لیاقتم...حتی بیشتر از خیلی!

سه روز گذشت

رفتم دفترشون

خانومه از همون دم گفت من سه روزه دنبالت میگردم!

خوب شد اومدی!

جا خالی داریم میتونی بیای!

از شدت ذوقم خانومه بنده خدا رو چلوندم!

هنوزم ذوق زده ام...

زیاد...

 

مهم نیس که قبلا ده بار رفتم

مهم نیس که از نظر بقیه من احمقم ک بازم جای تکراری میرم

مهم نیس که از نظرشون پول حروم کردنه

مهم اینه ک منو طلبیدن!

این دفعه رو با گوشت و پوست و خونم درک کردم ک طلبیدن!

درک کردم که دعوتیه!

فقط همین مهمه!

مهرناز .ج
۱۴ اسفند ۰۰:۳۰
انقدر خوشحالی که یادت رفت بگی کجا :)
اول فکر کردم مشهده ولی گفتی امسال بالاخره طلبیدم و باتوجه به اینکه تازه مشهد بودی این گزینه منتفیه فکر کنم :)
+ پیشاپیش امیدوارم زیارتت قبول باشه. و مثل همیشه التماس دعا خانم با لیاقت دوست داشتنی 🌹🌹 
پاسخ :
اگه خدا بخواد و بازم دقیقه نود کنسل نشه! میرم راهیان نور...
ممنونم عزیزوووو :-*
این صفتا رو ب ما نبند ابجی :-)
مهرناز .ج
۱۴ اسفند ۰۰:۴۱
عزیزم... خیلی برات خوشحالم ^_^
انشالله که کنسل نمیشه :)
صفتای خودته 🌹 
پاسخ :
فدات عزیزوووو
امید ب خدا :)
لطف داری عزیزمممم :)
Fatemeh 99
۰۴ ارديبهشت ۱۶:۵۲
وای دقیقا داستان مشهد رفتن من شده بود
دیگ بعده ۲ سال و خورده ای داشتم خل میشدم که امام رضا شب آرزوها طلبید:)))
اخ چسبیداااا :)
پاسخ :
چقدددد خووووب:)
واقعا خوش ب سعادتت:)
در مسیر شدن
۳۱ مرداد ۰۲:۵۱
:)
اسفند 94
چه خوب
ما هم از طرف دانشگاه اونجا بودیم 24 ام برگشتیم فکر کنم
پاسخ :
جز بهترین روزهام بود اون روزا..
:)
ما هم همون حدودا برگشتیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان