دل انگیز نیس

امروز از اون روزا بود که میشد لقب بدترین روز سال رو بهشون داد

خیلی همه چی تو هم شده

از کنترلم خارجه

و این روی مغز و اعصابمه

با استادم صحبت کردم واسه پروژه

اولش از این پروژه های ابکی معرفی کرد

البته نه اینکه واقعا ابکی باشه ها!نه سطح توقع من زیادی بالاس

ادم ایده الیستی مزخرف ب قول بعضیا:))

خلاصه که استاد هم وقتی فهمید دنبال چی ام و چجوری میخوام باشه پروژه ام

یه چی رو مطرح کرد که با حساب و کتاب خودش دو سال وقت میگیره:)

و این یعنی همه حساب کتابای من برا زودتر تموم شدن کارشناسی پر:دی

گرایشی که میخوام ارشد بخونم هم در همین راستای موضوع پروژه اس

البته واضحه که هیچی معلوم نیس و هیچکی از فردای خودشم خبر نداره

الان اگه هنوزم عین قدیما بودم باید بخاطر اینا کلی ذوق میکردم ولی دریغ....

 

یه چی دیگه هم هس

یه چیزی رو باید یه بار برای همیشه تو مغزم فرو کنم که اگه نکنم هرچیزی ممکنه پیش بیاد

پس بفهم دختر جون

چه بخوای چه نخوای همینه که هس تغییرش نمیتونی بدی!بفهم تغییری در کار نیس!

 

هیچ وقت هیچ وقت همراه بودن نمایشی برای هیچکی دل انگیز نی

تقلبی بودنش حال ادم رو بهم میزنه

تقلبی همراه نباشیم:)

نجمه
۳۰ دی ۱۰:۰۶
شاعر در وصف من میفرماید:
نجمه چون تو بامایی نباشد هیچ غم...
😂من هستم غصه نخور
پاسخ :
:))))
مهرناز .ج
۱۴ بهمن ۱۴:۵۸
اول فکر کردم فقط منم که یه مدت طولانی می رم و این ورا پیدام نمیشه
ولی الان می بینم خیلی ها همینطورن
واقا چرا اینجوری شده؟
دلم واسه اون وقت ها که بیان کلی شلوغ بود تنگ شده
واسه دل به دریا زدنات تنگ شده
چطوری عزیزم؟ حال و احوالت چطوره؟
دلم تنگ اینجا بود خیلی
پاسخ :
دیگه تو بیانم احساس ارامش پیدا نمیشه
بگذریم ک مشغله ها هم زیاد شده
خوب نیستم خدا روشکر ک میگذره
خودت خوبی؟ اوضاع بر وفق مراده؟
مهرناز .ج
۲۸ بهمن ۱۱:۲۷
بد نیستم شکر. می گذره
احساس می کنم بیان هم خیلی سوت و کور شده
بیش از اندازه
پاسخ :
همین ک میگذره جای شکر داره:)
شاید همینطوره:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان