دل نوشت

دلم میخواد یه شب بشینم برات حسابی غر بزنم

ولی انقد خسته ام که هنوز شروع نکرده خوابم میبره

صدالبته دیگه شک دارم به اینکه صدامو بشنوی

یه جوری شده که انگار منی وجود نداره

یه جوری که دیگه دلم نمیخواد حتی حرف بزنم باهات...حرف معمولی

این همه تفاوت...چرا؟

میدونی چیه؟

خر ما از کره گی دم نداشت... شما که بی خیال مایی

منم بی خیال غر زدن میشم

...

مهرناز .ج
۲۵ ارديبهشت ۰۸:۴۳
تو غر بزن من گوش میدم
پاسخ :
تو که عزیز دلی مهربانو❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان