راهنمای دیوانه!!

دوست عزیز!

برای درد دل های عشقیت! و شکست عشقی خوردگیت یکی دیگه رو انتخاب کن!لطفا!

چون شخص شنونده! نه اعتقادی به این گونه عشق ها داره و نه راه حلی برای مشکلت!

نهایت کمکش اینه:

وقتی میگی دلم میخواد سرمو بکوبم تو دیوار له بشه!

بگه خب اون دیوار بتونی در حال ساخت دانشکده بهترین گزینه اس! قول میدم بقایای مغزت رو با قاشق چای خوری از روی دیوار جدا کنم! :|

 

درک کردن همکلاسیام سخته برام :| تفاوت سنی و تفاوت بینشی که داریم زیاده

من هم سن اونها هم که بودم هیچ وقت نزاشتم دلم برام تصمیم بگیره!

دل بیچاره م هروقت خواست به یکی دل ببنده با پشت دست کوبیدم تو دهنش :|

 

+

میگه تو با اینکه ازم بزرگتری و میتونی کمکم کنی ولی هیچ حرفی نمیزنی!راهنماییهات هم شده خنک بازی!

خب عزیزم من اصلا درک درستی ندارم از این چیزی که تو اسمش رو میذاری دوست داشتن و عشق ندارم!

چطوری راهنماییت کنم اخه!

 

نمیفهمم چرا ملت درد و دل های عشقیشون رو میارن برا من :|

از قدیم الایام همین وضع بوده :/

ماه میسان
۰۲ آبان ۲۰:۲۸
این نیز بگذرد
پاسخ :
اره خوبیش به همینه که میگذره!
ولی حکم قانون سوم نیوتن رو پیدا کرده!
از جایی و شهری و دانشگاهی به جایی و شهری و دانشگاهی دیگه! :دی
اسپریچو ツ
۰۲ آبان ۲۲:۲۳
عامو یه ذره دلداری بدی و فقط گوش کنی نمیمیری خب
کسی نخواست سیمای خانواده باشی :|
پاسخ :
برحسب اتفاق من همیشه گوش می کنم و بنا به عادت تا وقتی ازم نخواسته باشن اظهار نظر نمی کنم و همینم باعث شده مخزن اسرار باشم :|
بدبختی اونجایی شروع میشه که میخوان به قول تو سیمای خانواده بشم!! :/
פـریـر ...
۰۲ آبان ۲۳:۵۶
ای بابا! :/
حالا گل گاو زبون میخوری برات دم کنم؟ :)))

:: این روزا همه فقط میگن عاشق شدم! کافیه بهشون بگی عشق رو تعریف کن. اصلا بگو عشق ینی چی؟ مثل آن یک سر دو گوش مخملی عزیز میمونن تو گل :|
پاسخ :
قربون دستت با گل گاو زبن خیلی میونه ای ندارم :))

دقیقا! گاهی ما اسم دل بستگی های سطحی رو هم عشق میذاریم!و بیچاره عشق...!
مهرناز .ج
۰۳ آبان ۱۳:۰۹
اصولا آدم باید برای درد دل آدمی رو انتخاب کنه که تمایلی به شنیدن اون قصه داشته باشه
متاسفانه خیلی ها این نکته رو در نظر نمی گیرن.همین که دو تا گوش جلوشون باشه براشون کافیه
پاسخ :
من مشکلی با اینکه به حرفای بقیه گوش بدم ندارم حتی همین اه و ناله های عشقی رو هم هیچ وقت با اکراه گوش ندادم
مشکل اینه ک از یه نابلد راهنمایی میخوان
من وقتی با دل خودم خوب تا نمیکنم چجوری می تونم برا دل بقیه نسخه بپیچم اخه...
کفشدوزک
۰۳ آبان ۱۵:۱۹
دی:پس یادم باشه اگه یه وقت خدا زد پس کلم دورازجون زبونم لال عاشق شدم بعد یهوشکست خوردم بیام پیش خودت
((((((((-: دراین موارد که واست حرف میزنه بگو اخ اخ چه هوای خوبیه
پاسخ :
:))))))))))))))))))))))
پیش من اگه بیای فقط میتونم گوش کنم به حرفات! نه دلداری دادن بلدم نه راهنمایی کردن!:دی
خخخخخ امروز ظهر میگه اعصابم بهم ریخته! به شوخی گفتم برو گل گاوزبون بخور :دی! سه تایی مردیم از خنده! هنوز حرف از دهن بچه مردم بیرون نیومده بود :دی
פـریـر ...
۰۴ آبان ۱۸:۳۸
و بیچاره عشق...

یه بار قبلا گل گاو زبون به خوردت داده بودما! یادته؟ :دی
حالا اگه نمی خوری قهوه و نسکافه در خدمت باشیم :)))
پاسخ :
اره یادمه :)) قبلنا مجبور بودم میخوردم جدیدا دیگه مجبور نیستم :)))
قهوه هم از بوش متنفرم :| خخخ من با چایی بیشتر از همه حال میکنم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان