روزمره...

توی پنج دقیقه یه نفس! تاریخ جهان رو از رنسانس تا حال و تاریخ ایران رو از رضا شاه شرح داده! اقتصاد و سیاست خارجه و نقش در زن اجتماع رو هم!!

در نهایت هم یه جمله ی فوق سنگین گفت که جا داره دو روز تعطیلی عمومی به خاطرش اعلام کنن!!

" اگه ادم کشتن گناه نبود ها! میشدم هیتلر خدا بیامرز!!!!!!!!!!!!! همه شونو از دم میترکوندم " :|

اینا همه در جواب سوال" چه رشته ای میخوای بخونی" بود!!

و طبق معمول از سری گفته های گهربار بار مهدیه اس! :دی

 

جمعه نزدیک ظهر خاله اومده خونمون

از موقعی امده تا موقعی رفته!

با مهدیه ! راست رفتن چپ رفتن!

گفتن این چقدر خرخونه :| (این یعنی من)

بابا من بدبخت این هفته میانترم دارم خب :|

رسما سمت وزیر اموزش پرورش خونه رو بهم اعطا کردن :دی

ریحانه وزیر کشور! محدثه وزیر امور خارجه! :دی

 

+

امروز تولد ریحانه بود! 28 مهر هم تولد فاطمه!

برا جفتشون باهم دیروز کیک درست کردم :)

عکسش هم ادمه میذارم.

 

+

یه سری چیزا واسم غریبه

مثلا اینکه یکی ناراحتم کنه بعد شب پیام بده که ببخشید!

والا من به این چیزا عادت ندارم :دی کلا هم زود یادم میره به خصوص اینجور ناراحتی ها رو که اصلا حساب نمیکنم!!

یا این 18-19 ساله ها خیلی پاستوریزه ان یا مدل من با اینا فرق داره :دی

 

+

نگرانم! خیلی نگرانم! خیلی بیشتر از خیلی نگرانم!

نه برای خودم...برای ریحانه ...برای محدثه...

کاش انقدر زود بزرگ نمیشدیم...

قطعا تعداد شمع ها نشون دهنده ی سن هیچ کدومشون نیس:)

بار اولم بود با بریلو کار میکردم !تجربه قشنگی بود:)

اسپریچو ツ
۲۲ آبان ۲۲:۴۴
یسری از بچه های کلاسمون خیلی از ما بزرگ ترن با این پست های تو به این فکر افتادم اونا در مورد ما چی فکر میکنن:دی
پاسخ :
من فکر بدی نمیکنم فقط چون رابطه ام با بچه های دانشگاه قبلی خیلی متفاوت بود بعضی رفتارهای بچه های اینجا واسم عجیبه:)
פـریـر ...
۲۳ آبان ۱۰:۱۲
ای جان چه کیکی ^_^
تولدشون مبارک...

:: چه خبرا؟ خوبی وزیرآموزش و پرورش خونه؟ :))))

ایشالله موفق بشی تو میان ترمت :* :*
پاسخ :
ممنونم عزیز:)

:)))) خداروشکر خوبم خودت خوبی؟

ممنونم عزیزمممم :*
دختری در مه
۲۳ آبان ۱۵:۲۸
کیکوووو(((((-:
پاسخ :
:))
نسل چهارمی
۲۴ آبان ۰۳:۰۹
^_^
پاسخ :
:)

פـریـر ...
۲۵ آبان ۱۹:۴۷
مرسی خوبم :))
پاسخ :
خداروشکر:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان