روزنوشت...

بالاخره امروز مدارکمون رو تحویل دادیم به مسئولش!

ان شاالله اگه زنده باشیم 5 اسفند حرکته...

یعنی میشه برم و ادم وار برگردم؟ یا میشه برم و اصلا برنگردم؟

باورم نمیشه...

 

+

دیروز با وجود اینکه هزار دفعه قبلا بحثش رو کرده بودیم!

بابا اومد شرکت و به مهندس ف گفت که ساعت کاریم رو تغییر بده که رفت و امدم همراهشون باشه! (هرروز صبح و ظهر از مسیر شرکت رد میشن)

 

چرا نمیخواد قبول کنه من اون بچه بی زبون ساده ی 17-18 ساله که پنج سال پیش از این شهر رفت نیستم؟

 

+

این روزا خیلی بد میگذرن

همش خستگی و کلافگیه

جدیدا غدد اشکیمم زیاد فعال شدن

از من بعید بود این یه قلم!

شدم مصداق "هر دم از این باغ بری میرسد! تازه تر از تازه تری میرسید..."

 

 

آسد حمید
۱۳ بهمن ۲۳:۱۲
اولا گه پدره دیگه ، هر چقدر هم بزرگ بشیم نگرانمونه، باید بهش افتخار کرد.
اما در کل بسلامتی انشالله هرجا میرین ، سالم و سلامت برگردین به سمت خانواده
:)
پاسخ :
درسته پدرومادرها اگه صدسالمونم بشه هنوزم بچه میبیننمون
ممنونم سلامت باشید :)
פـریـر ...
۱۳ بهمن ۲۳:۲۳
امیدوارم این اشکا زودی برن و جاش ستاره های شادی تو چشمات ببارن عزیزدلم...
پاسخ :
ممنونم حریربانو عزیز:)
شهاب الدین ..
۱۴ بهمن ۰۰:۰۷
سلام
ان شاءالله که به سلامتی و با زیارت قبول برید و برگردین. ما رو هم که یقینا بی نصیب نمیذارید.
اگه اجازه بدین یه مطلبی رو خدمتتون بگم.
مطابق احکام اسلامی دختر خانم تا وقتی ازدواج نکرده باشه،بایستی برای بیرون رفتن از خونه از پدر اجازه بگیره،بعد از ازدواج هم از شوهر.
ضمن اینکه واقعا این نگرانی و مراقبت پدرتون،جای تشکر و قدردانی داره. گله از این کارشون یه کم بی انصافیه.
بازم عذر میخوام،ولی از اونجایی که شناختمتون و میدونم از روی خدای نکرده لجاجت با پدر،این مطلب رو ننوشتین،به خودم اجازه دادم جسارت کنم.
شبتون به خیر و عافیت ان شاءالله.
پاسخ :
سلام
امید ب خدا.
ببینید بحث سر اجازه دادن نیس
چون قبلا اجازه اش رو دادن
بحث سر اینه ک فک می کنن چون کاراموزیه من اختیار دارم هروقت دلم خواست برم!و هروقت دلم خواست بیام! برا همینم اینجوری میگن
گله ای نیس این هم میگذره
اختیار دارید ممنونم ازتون لطف کردین:)
صبح شماهم به خیر و عافیت
نسل چهارمی
۱۴ بهمن ۱۱:۴۴
التماس دعــــا ...
پاسخ :
حاجت روای خیر ان شاالله...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان