روزهایی که باید تموم بشن...

من! به اینکه این روزها بالاخره تموم میشن اطمینان دارم

حتی گاهی انقدر فشار زیاد میشه که دیگه برام مهم نیس چطوری تموم میشن

فقط همین که تموم بشن مهمه

ولی!

من منتظر اون روزیم که همه هستن و منم هستن

منتظر اون روزیم که خدا میگه حالا من قاضی ام

حالا دیگه من حکم میدم 

حالا دیگه سروکارتون با منه

 

صبر میکنم تا نوبتم بشه

بعد میرم جلو

وقتی حساب و کتابم تموم شد

مثل این بچه های چهار پنج ساله که رفتن تو کوچه با دوست هاشون بازی کردن

بین بازی دعواشون شده و دوستشون هلش داده خورده زمین و سر زانوی شلوارش پاره شده

گریه کنون با لبهای پایین افتاده میره پیش مامانش

میگه مامانی نگاه کن بچه ها هلم دادن پاهام زخم شده

و میپره بغل مامانش

مامانش هم اگه مامان باشه واقعنی

بغلش میکنه موهاشو ناز میکنه میگه عزیزم گریه نکن 

الان میریم با بتادین زخمتو میشورم و با پارچه میبندم که زود زود خوب بشه پات . بعدم شلوارت رو درستش میکنم

 

همینجوری میرم جلو

میگم خدا نگاه کن بنده هات چطوری دلمو شکستن

نگاه چطور نذاشتن یه روز خوش داشته باشم

خدا منو دوست نداشتن

تو منو دوست داری؟

خدا تو قبول داری من ادم بده نبودم؟

خدا یادته چقدر التماس کردم بزار منم یه روز خوب داشته باشم ولی نشد

ولی هی خواستی بیشتر امتحانم کنی

اخه من هر دفعه بدتر از دفعه قبل میشد نمره م

اخرشم نتونستم اون نمره خوبه رو که میخواستی بیارم...

 

خدا تموم میشه...؟

من خیلی خسته ام ...

 

پ ن

امام رضا هم انگار منو نمیخواد...

یه اتوبوسشون کنسل شده

اگه جماعت کرمان به یه اتوبوس برسه میبرن والا ...

 

بعدا نوشت

کنسل شد...

ویار تکلم
۱۹ مرداد ۰۱:۴۷
این قدر ناامید نباشید
دردی که شمارو نکشه قوی ترتون میکنه...
پاسخ :
ناامید نیستم!اگه ناامید بودم حتی به تموم شدنش هم دل نمیبستم . این تموم شدنی که من میگم معنیش مرگ نیس!معنیش ارامشه. 
درد از یه جایی به بعد دیگه تکراری میشه
و چیزی که ازار میده ادمو خود درد نیس!این تکرارش که ازاردهنده اس. مرگ هم پایانه ولی نه اون پایانی که من میخوام!
پایان من باید خیلی باشکوه تر از گوشه خونه یا خیابون یا بیمارستان مردن باشه!چون من ادم تو گوشه کنار مردن نیستم!

محمدرضا ‌
۱۹ مرداد ۰۲:۵۲
سلام!
میری، به وقتش!
دل شکسته هم خریدارش خودشه! قیامتت همینطوری!
نه مثل من که باید از همه بگذرم که از من بگذرن و همه خوبیایی که ندارم رو بدم بخاطر حق‌الناس‌هام!
تهشم کار خیری که نداریم، مگر به خاطر حب علی و اولاد علی نبرنمون توی آتیش!
وگرنه شیعه علی هم نیستیم! :(
شاد باشی و خوب!
پاسخ :
سلام
درد من رفتن یا نرفتن نیست...
با خط یکی مونده به اخر به شدت موافقم

سلامت باشید..
دانشجوی کلاس اول دبستان
۱۹ مرداد ۲۱:۰۶
سلام

باز هم التماس دعا
پاسخ :
سلام

حاجت روا ان شاالله..
اسپریچو ツ
۱۹ مرداد ۲۲:۱۱
ای وای.... )))):
پاسخ :
:'((
شهاب الدین ..
۲۱ مرداد ۰۰:۳۳
سلام
ای بابا!چقدر .....
ان شاءالله همین زیارت از راه دورتون قبول شده باشه و به زودی زیارت از نزدیک هم قسمتتون بشه.
اینجور دلشکستن هم غنیمته...خریدار دارن این دلای شکسته.
ما رو هم تو این دلشکستگی دعا کنید
پاسخ :
سلام
فقط گریه... بی لیاقتیه دیگه اقا شهاب الدین... ان شاالله...

اینکه فقط دل بشکنه مهم نیس اینکه کی دل رو بشکنه و اصلا این دل شکسته ناحق باشه یا نه مهمه... 
اونوقته که دل شکسته ه خریدار پیدا میکنه
دل امثال منو شهرداری هم ساعت ۹نمیبره...
حاجت روا بشید ان شاالله...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان