شگفت انگیزانه!!

سلام!!!

 

اقا به طرز شگفت انگیزی قضیه ی مشهد درست شد!

یعنی ما دو روز دیگه راهی میشیم!

باورم نمیشه خدایی!

6 نفره میریم! ریحانه، مهدیه, فاطی(این فاطمه! دوستمه که اینجا ذکر خیرش بود) ، من و داداش فاطمه و دوستش!

داداش فاطمه از ماها کوچیکتره و ته تغاری خونه! اقا عبدالقائم! ( لازم به ذکره که اسم خیلی قشنگی داره از نظر من)

میریم کرمان و از کرمان به زرند و از زرند به مشهد!

دلیل این لقمه دور سر چرخوندن اینه که یزد کاروان پیاده روی نداره مثل بقیه ی استانها!!( یا اگه داره ما نتونستیم مسئولش رو پیدا کنیم!)

و دلیل دوم هم اینه که حاج اقای دانشگاه قبلیم مسئول این کاروانه!

 

خب حالا باید بشینیم دسته جمعی دعا کنیم که رگ اهل خانه برنگرده والا که دیگه هیچ! :|

 

دیگه از این نکته که اگه من قضیه رو مطرح کرده بودم تا یه سال جنگ اعصاب داشتیم تو خونه میگذرم! :/

ریحانه بعد عمری کتاب دستش بود و درس میخوند! ( ترم تابستون برداشته)

بابا اینا از بیرون اومدن! بابا میگه! به به چه عجب پسرم داره درس میخونه :دی

ریحانه هم خیلی راحت گفت میخوام برم مشهد واسه همین دارم درس میخونم (B

به همین سادگی قضیه حل شد! من که هنوز باورم نشده :/

 

امروز و فردا علاوه بر اینکه وسیله جمع می کنم باید 60 درصد کارمم جلو ببرم

الهی به امید تو...

ویار تکلم
۱۸ مرداد ۱۱:۳۱
پیشاپیش سفر بخیر و التماس دعا!
پاسخ :
ممنونم
حاجت روا ان شاالله
اسپریچو ツ
۱۸ مرداد ۱۱:۵۸
ایشالا خوش بگذره التماس دعا(((((:

پسرم:دی
نتیجه میگیرم باید بری پیش ریحانه کلاس:دی
پاسخ :
قربونت حاجت روا ان شاالله :)

:)))
کلا من باید یه دوره تخصصی پیش ریحانه و محدثه برم!! :دییییی
♫ شباهنگ
۱۸ مرداد ۱۳:۲۴
التماس دعا :)

خوش بگذره بهتون
پاسخ :
حاجت روا ان شاالله :)

ممنونم
محمدرضا ‌
۱۸ مرداد ۱۴:۱۸
سلام!
التماس دعای فرج اونجا!
سلام برسون!
شاد باشی و سلامت!
پاسخ :
سلام

حاجت روا ان شاالله

به روی چشم

سلامت باشید
eshgh 313
۱۸ مرداد ۱۹:۳۲
دعا دعا دعا
پاسخ :
اگه رفتم چشم
حاجت روا ان شاالله...
شهاب الدین ..
۱۸ مرداد ۲۳:۳۸
سلام
خیلی خیلی خوش به سعادتتون.منم از این خبر ذوق کردم،شما که جای خود دارید.
ان شاءالله سفرتون به خیر و عافیت و زیارت مقبول و دعاهای مستجاب؛خلاصه دست پر برگردید.
ما رو هم که ان شاءالله فراموش نمیکنید؛بی زحمت از جانب ما هم سلام بدین خدمت آقا.
پاسخ :
سلام
فعلا که ذوق ما رو کور کردن:/
دعا کنید امام رضا بطلبن نماز زیارت هم میخونم براتون علاوه بر سلام 
ان شاالله به روی جفت چشمام
دانشجوی کلاس اول دبستان
۱۹ مرداد ۲۱:۰۴
سلام

یزد کاروان نداره، اما بافق هست ...

سفر به سلامت

التماس دعا
پاسخ :
سلام

ممنونم

سفر کنسل شد...

حاجت روا ان شاالله..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان