عید مبارک...

اهالی عیدتون مبارک:)

وقتی که قوت غالب من اشڪ روضه هاست

با این حساب فطریه ام پای زینب است...

اینم به مناسبت عید! خیلی یهویی!!

من حوصله ی تزیین داشتما ولی ابزارشو هرچی گشتم نفهمیدم ملت کجا گذاشتن :|

روش هم نسوخته ها !دارچینه :))

 

 


پ ن

پیشنهاد میکنم حتما این کیک رو درست کنید بافت به شدت نرمی داره! کم شکره و خیلی خوشمزه اس :)

شهاب الدین ..
۱۵ تیر ۲۲:۴۶
عادت همه ی مادرها همین است. وقتی یک غذای لذیذی درست می کنند که باب طبع فرزندشان هم هست، اگر او نباشد، یا خواب باشد، یا سیر... برایش کنار می گذارند.
من که در میان مادرانی که سراغ دارم ندیده ام بگوید بی خیال. می خواست اینجا باشد، بیاید سر سفره بخورد! همیشه سهم فرزند محفوظ است...
چند روز است به سفره دار این ایام، به همان که مهربان تر از مادر خطابش کرده اند، به مولایم در دل می گویم:
آخر ماه هم رسید من خواب مانده ام و جا مانده... 
گمان ندارم از  سفره‌ی رنگانگ و پر برکت این ماه برایم کنار نگذارید. 
خوبان دل سیر از سر این سفره بلند شوند و من گرسنه بمانم... 
خوب یا بد همه فرزند شماییم و ...
..
سلام و عرض ادب 
عیدتون مبارک!
خوب هستید؟
حالا درسته بابت خراب شدن موبایلم یه چند روزی فرصت نکردم بیام،ولی شما هم ماشاءالله افتادید رو دور نوشتن ها!
بدی این سرویس دنبال کردن هم اینه که فقط اعلام میکنه مطلب جدید هست؛فرقی براش نمیکنه چند تاش رو نخوندی که کنتور بندازه!
الان اومدم یهو میبینم چند صفحه نخوندم!
ولی تمامش رو خوندم و به غیر از اون مطالب شخصی،با باقی اش موافقم 100%
به خصوص بحث تربت حسینی،که حقیقتا معجزه است،شفا میده اساسی.هیأت هم جدا بایستی جزء برنامه هفتگی همه خانواده ها باشه.
امشب و فردا سر نماز ما رو از دعا محروم نکنید لطفا.
پاسخ :
خوب یا بد همه فرزند شماییم ...

+
سلام
عید شماهم مبارک باشه
الحمدلله سلامت باشید
این خراب شدن موبایلتون دیگه کم کم داشت باعث خشک شدن چشم ما میشد!! از بس که چشم دوختم ببینم کی مطلب جدید مینویسید!
درسته این دنبال کردن ی جوریه من از اینوریدر استفاده میکنم کامل نشون میده که چندتا خونده شده یا کی مطلب جدید گذاشته در کل خیلی باحاله!
ان شاالله که بتونیم اجراییش کنیم.
به روی چشم .شما هم منو از دعای خیرتون محروم نکنید :)
اسپریچو ツ
۱۶ تیر ۱۲:۵۸
عید تو هم مبارک:***

چرا کیک رو لت و پار کردی:دی


پاسخ :
فدای تو بانوووو:-*
خخخخ  میخواستیم بخوریمش و ی دقیقه بعدش دیگه اثری کیک نبود!!!
سُـرور ..
۱۷ تیر ۲۰:۱۵

با کلی تاخیر مبارک باشه..

خوب بود برات ؟! این ماه ؟

پاسخ :
ممنونم مهربانو:)

نمیدونم!!
اتفاقا خیلی هم راجع بهش فکر کردم 
ان شاالله مینویسمش
شاید شما بتونی بهم بگی خوب بوده یا نه!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان