میدونم و باور ندارم...

سال قبل همین موقع ها وقتی به خاطر موضوعی ناخوش احوال بودم و فشار روحی زیادی هم تحمل میکردم

شروع کرد باهام صحبت کردن و دلداری داری دادن و نصیحت کردن و در نهایت تحکم!و بین همه ی اینا!یه حرفی زد که من تا چند دقیقه اصلا چیزی نمیفهمدیم و بدتر از همه اینکه حق سوال کردن در موردش رو هم ازم گرفته بود...

من مات بودم که خدایا مگه میشه این جوون پر شر و شور یه همچین بیماری ای داشته باشه

اصلا خدا!نگاه کن چندسالشه! زوده براش این بیماری!

روزها گذشت و ارتباطم باهاش خیلی کم شد عین بقیه...

امسال هم یه خبر مشابه در مورد یه دوست دیگه شنیدم

خبری که هنوزم نتونستم هضمش کنم!

فقظ این جمله تو ذهنم چرخ میخوره"پس این علم پزشکی داره چه غلطی میکنه..."

برام سخته قبول کنم که یکی از دوستانم یا نزدیکانم یهو نباشه!

یهو بره!

برام سخته باور کنم بیماریشون رو..

با اینکه میدونم این بیماری هست

با اینکه میدونم این بیماری با همه ی پیشرفت علم پزشکی بازم ممکنه بیمار بکشه!

اینا رو میدونم و باور ندارم!یا شایدم نمیخوام باورم بشه!

مثل اینکه میدونم قیامتی هست بهشت و جهنمی هست!ولی بازم یه جوری رفتار نمیکنم که اون روز ورق به نفع من برگرده!

بازم یه جوری رفتار میکنم که انگار هیچ وقت نباید جواب پس بدم

بازم یه کاری می کنم که اون روز بخصوص همه چی به ضررم تموم بشه...

چرا!؟چرا میدونم و باور ندارم! چرا میدونم و باور دارم و بازم اونی نیستم که باید باشم!؟

اللهم اجعل عواقب امورا خیرا!

اسپریچو ツ
۱۸ شهریور ۲۲:۱۰
من نمیفهمم چرا اینقدر سخت میگیری
چی نیستی؟
هر چی هستی خیلی هم خوبه، می تونی تلاش کنی بهتر بشی ولی حق سرزنش کردن خودتو نداری
هر چی که الان هستی محصول بهترین تلاشت و بهترین کاریه که ک از دستت برمیومده
با امید بازهم تلاش کن(:
پاسخ :
من سخت نمیگیرم!فقط میخوام بعضی چیزا یادم نره
واسه همین تکرارش میکنم!
سرزنش نمیکنم البته منظورم به این پسته!بیشتر سعی میکنم خودمو از قبل محاسبه کنم...
روچشمم :) ;)
Roghaiyeh ..+
۱۸ شهریور ۲۲:۱۴
همه ی یه روزی میرن بعضیا بی صدا بی غل و غش
طوری که حتی رفتنشون صدا دار هم نیست مثل بودنشان
پاسخ :
این بیصدا رفنتشون خیلی درد داره!خیلی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان