نقطه سرخط!

گاهی ادم باید به خودش ی سری چیزا رو اعتراف کنه

حالا هرچی هم ک اون اعترافه سخت و دردناک باشه

هرچی هم که از نظر خودش غیرقابل قبول باشه

 

گاهی باید اعتراف کنه ک خودش رو زیادی بالا میبینه

اعتراف کنه ک بعضی چیزا رو نمیدونه

اعتراف کنه که بعضی از خصوصات اخلاقی رو داره

 

دیروز ی سری اعترافات به خود داشتم که بسی تلخ بود!!

 

ی سری چیزا رو نمیشه تغییر داد حتی نمیشه ندید گرفت

ولی شاید بشه ی جور دیگه دیدشون

 

 

شهاب الدین ..
۱۵ فروردين ۲۳:۵۳
سلام
دقیقا این کار اولین قدم دل به دریا زدنه.باید همیشگی هم باشه این اعتراف.که البته کار سختی هم هست. 
پاسخ :
سلام
واقعا هم سخته! ان شاالله ک همیشگی بشه..
اسپریچو ツ
۱۶ فروردين ۱۳:۱۵
اعترافاتت مبارک((:
پاسخ :
قربانت :-)
مهرناز .ج
۱۶ فروردين ۲۱:۵۳
اعتراف همیشه هم بد نیست
مخصوصا اگه به خودمون باشه
+ دلم تنگت شده بود دوستم. خوبی؟ رو به راهی؟
پاسخ :
اره خوبه گاهی اوقات!

+قربونت عزیزووو
اتفاقا امروز یادت کردم :)
الحمدلله! رو ب راهم سعی می کنم باشم
خودت خوبی؟
شهاب الدین ..
۲۱ فروردين ۰۱:۴۷
سلام
احوالتون خوبه ان شاءالله؟
غرض از مزاحمت اینکه خواستم ازتون حلالیت بطلبم.اگه حرفی زدم که باعث ناراحتی تون شدم،ببخشید.
ما ان شاءالله پس فردا راهی کربلاییم و خدا بخواد نایب الزیاره خواهیم بود.
شما هم دعا بفرمایید زیارت با معرفت داشته باشیم و دست خالی برنگردیم.
پاسخ :
سلام
الحمدلله سلامت باشید
اختیار دارید ب غیر خوبی چیزی ندیدم من :-)
ان شاالله ب سلامتی
سفرتون بی خطر ان شاالله
التماس دعای خیلیییییییییییییی زیاد
ب روی جفت چشمام 
مردی بنام شقایق ...
۲۸ فروردين ۱۴:۳۸
سلام

اعتراف خوبه

بشرطی که کسی نشنوه!

و الا میشه آبروریزی...
پاسخ :
سلام

درست می فرمایید
به این قسمتش دقت نکرده بودم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان