هستی قشنگ من...

این اولین باره ازت حرف میزنم

میدونی خیلی دوستت دارم؟

نه به فکرهای چرت و پرتم اهمیت بده نه به رفتار احمقانه ام

اینا همش چرت و پرته...چرت و پرت محض

مگه میشه تو باشی و من نخواسته باشمت؟

مگه میشه تو وجودم اروم اروم رشد کنی و من دوستت نداشته باشم؟

تو ارزشمندترین هستی منی حتی اگه به زبون نیارم...حتی اگه دیگران فکر کنن از داشتنت ناراحتم...

تو همه وجود منی دختر قشنگم...

تو برای من عزیزترین عالمی اصلا مهم نیس که چون دختری دیگران نمیخوانت تو پاره تنی منی همه چیزمو میدم ک خم به ابروت نیاد ...به اتیش میکشم دنیایی که تو رو نخواد...زیر پا میزارم همه اونایی که نمیخوانت...مهم اینه من میخوامت باباییت میخوادت ...درک اسفل السافلین که نمیخوانت ...

مهرناز .ج
۲۷ آبان ۱۵:۰۵
ای واااااای روشنا واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای خدا چقدر خوشحالم دختر
اصلا نمیدونستم !!!! تبریک میگم عزیزم
انشالله صحیح و سالم به دنیا میاریش و خوش قدم میشه براتون
یه دختر دسته گل و خانوم درست عین مامانش
خیلی خیلی زیاد خوشحال شدم ممنون که اینجا نوشتی :*
پاسخ :
سلام مهربانو خوبی؟؟؟
اره واقعا😊
قربونت برم عزیزم ممنون🌹🌹
سلامت باشی عزیزم ان شاالله عاقبت بخیر بشی🌹🌹
De Sire
۱۲ دی ۰۰:۴۶
سلام :)
به سلامتی و دلخوشی به دنیا بیاد ان شاءالله
مگه هنوز وجود دارن این اهالی عصر جاهلیت؟! دختر عزیز خونه ست :)
پاسخ :
سلام:)
ممنونم عاقبتتون بخیر 
اوووه تا دلتون بخواد...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان