چون میگذرد خیالی نیست...

ترمی که با استاد س و استاد الف درس نداشته باشم!

اصلا ترم نیس!

دلم تنگ میشه براشون!

برای اذیت کردن استاد س به خصوص!!

استاد الف هم که سرور ماست

 

منِ معدل فلان!الان با یه مشروطی هیچ فرقی ندارم!

چون مدیر گروه باشعور و عزیزمون انقد قشنگ برنامه ریزی کرده که هردرسی میخوام بردارم با یه درس دیگه تداخل داره!

الان فقط 15 واحد تخصصی دارم:|

با این وضع تا صد سال دیگه یه لیسانس میگیرم :دی :| هه

 

استاد الف برام عین استاد چ از دانشگاه قبلیمه خیلی اون استادمو دوست داشتم با اینکه سخت ترین درسا رو باهاش داشتم و سخت ترین امتحانا رو ازمون میگرفت.دلم برا اونم تنگ شده

بیشتر از همه دلم برا فاطی بی معرفت تنگ شده

متاهل شد ما رو یادش رفت ب کل خخخ

مضحکه تو دانشگاه جدید یه عالمه ادم میشناسم و میشناسنم و مثلا دوستیم

ولی در راه رضای خدا یه نفر که فقط زبون منو بفهمه نیس

کلا تو این استان انگار قحطی همه چی اومده

 

خودمم نمیدونم چرا اینا رو نوشتم...

فقط میدونم خیلی دلم گرفته...

 

פـریـر ...
۱۶ بهمن ۰۱:۰۵
امیدوارم تو راهت موفق باشی عزیزم :*

نبینم حالت گرفته باشه روشنا :(
پاسخ :
ممنونم مهربانو:) :*

میگذره جانم :)
اسپریچو ツ
۱۶ بهمن ۰۹:۲۴
بیو پیش خودم((((((:
پاسخ :
اتفاقا انقده دلم میخواد یه سر بیام اون طرفا:)
pary darya
۱۶ بهمن ۱۱:۵۰
(-: این نیز بگذرد
پاسخ :
:)
آسد حمید
۱۶ بهمن ۱۴:۳۰
خخخ :))
دوران دانشگاه شما داره با سرعت نور میگذره
با تمام توان ازش استفاده کنین تا حسرت به دل نمونین
شما رو ارجاع میدم به راهکارهای دانشگاهی خودم :))
http://jeem.ir/article/blog/19957
پاسخ :
والا من زیادی هم استفاده کردم!! نگاه نکنید تو این دانشگاه بی سروصدام!دانشگاه قبلی یه ورودی 90 علوم بود و یه دانشگاه!
دوران پرباری داشتم و دست کمی از دوران دانشجویی شما نداشته والا
خخخ :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان