دل خوشی های کوچک

دیدن ی ایمیل همراه با ی فایل خوب

سه ماه بعد از تاریخی که فرستاده شده!

 

فقط لبخند

Lady cyan ※※
۲۵ خرداد ۱۴:۳۱
خخخخخخخخخخ تاخیر زیاد بوده
پاسخ :
خیلیییییییییی زیاد ولی خوشحال کننده بود حتی بعد از 3 ماه!
مهرناز .ج
۲۵ خرداد ۱۶:۲۶

دیدن نوشته یه دوست خوب حتی دو خط

بعد از دو ماه...

واقعا خوشحالم... حالت چطوره روشنای من، دختر با وفا و دوست داشتنی؟

دل تنگ خیلی اذیت داره... آوردمش پیشت، تحویل شما....


پاسخ :
یعنی خدایی نیت کرده بودم اگه تو همین روزا خبری ازت نشد بیام تلگرام فحشت بدم :|
هی با خودم گفتم درگیره میاد سرش شلوغه هی اومدم سروقت وبلاگ ب روزه نشده!نع فایده ای نداره!
خب دعوامو کردم دیگه حالا
بیا بغلم ببینمت :-* :-*
دلم تنگ شده بود! خیلی! خیلییییی
قربون تو دوست قشنگ من :) :-*
تحویلش میگیرم رو چشمام میزارمش :)

مهرناز .ج
۲۶ خرداد ۰۸:۱۵

دقیقا حدس همین برخوردو می زدم که اومدم:دی

دعواهاتم دوس دارم

وا کن بغلو *___*

آره خیلی درگیر بدم :( ببخشید :(( یکیشو که تو جریان بودی...

قربون چشمات عزیزم :-*

پاسخ :
بازم خوبه! ;)
 مخلصیم بانوو
بازه بدو! :) :-*
ان شاالله که درست میشه ...:(
فدای شوما :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان