گاهی باید گفت!غلط کردم :دی

پنج شنبه هفته بعد مراسم عروسیشه!

احیانا اگه گذاشتن و رفتم

حتما بهش میگم

من خیلی غلط کردم که توی تازه وارد رو تنها گزاشتم

و رفتم قاطی کسی که میدونستم اعصاب و روانم رو به بازی میگیره!

 

عمیقا دلم میخواد برم

و اگه برم حتما حتما یه تابلوی ( و ان یکاد..) خوشگل که زمینه ش هم باید ترمه با رنگ فیروزه ای باشه، براش هدیه میبرم

 

+خیلی عمیق و زیرپوستی دوستش دارم

از اوناییه که هیچ وقت به روی خودم نیاوردم برام عزیزن

 

+ تنها کسی که فهمید توی اون ماجرای لعنتی من مقصر نبودم

و اون عذرخواهی مسخره رو من نباید می کردم.

تنها کسی که حق رو تشخیص داد به دور از احساسات و عواطف و اراجیف بقیه ی احساسی ِ درگیر!

 

عمیقا دلم میخواد خوش بخت و عاقبت بخیر بشه :)

 

 

پ ن

من که نفهمیدم وبلاگ اقای محمدرضا چی شد!! کسی فهمید به منم بگه لطفا :|

یه بنده خدای دیگه هم باز فیلتر شد :|

♫ شباهنگ
۲۶ مرداد ۱۲:۰۷
توکا هم فیلتر شده بود
تو وبش نوشته که بیان چه جوابی داده
پاسخ :
کلا انگار دست به فیلترشون خوب شده :/
توکا؟
ادرس بذاری برام ممنونم میشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان