گیرپاژ مغزی!

اول از همه عیدتون مبارک!

 

خب حالا بریم سراغ اصل مطلب!

از چند روز قبل عید تا امروز! انقدر سوال بی جواب تو ذهنم هس که حد و حساب نداره!

یعنی جواب داره ها ولی بر شیطون لعنت! نمیذاره خودم خودمو قانع کنم :|

احساس میکنم خیلی عقبم و هیچی نمیدونم!

نه از دین نه از زندگی نه از علم!

یعنی به شدت احساس تهی بودن میکنم!

خو البته ی بخشیش طبیعیه چون واقعا چیز زیادی نمیدونم!

ولی ی بخشیش هم ازاردهنده و ترسناکه!

اینجانب که ادعا میکردم اهداف و مسیرم مشخصه!

به شدت احساس بی هدفی میکنم!

و اصلا نمیدونم این مسیری که دارم میرم!راهه یا بی راهه!

یعنی تو این چند روز کشتم خدمو که به جواب برسما ولی دریغ...!!

 

لازم به ذکره که بهترین عیدی رو امسال گرفتم!

اونم دعای خیر و عاقبت بخیری پدر و مادر شهیدی که میشه گفت توسط کومله سلاخی شده بوده !

خدایا شکرت!

به شدت احساس میکنم 95 سال خوبی خواهد بود!

اسپریچو ツ
۰۲ فروردين ۲۱:۲۶
عهه
روشنا تویی؟نشناختمت:دی
ایشالا که سال خیلی خیلی خیلی خوبی برات باشه(((:

عیدت موبارک
بیابغلممم
؛***
پاسخ :
ارهههه منم!!
ان شاالله واسه تو هم سال پر خیر و برکتی باشه عزیزووو :)
عید توهم مبارکککککک :-* @
شهاب الدین ..
۰۶ فروردين ۰۱:۲۹
سلام 
احوالتون؟خوب هستید؟سال نو مبارک!
چه بی خبر و ناگهانی!خبر میدادید یه گاوی؛گوسفندی،چیزی قربونی میکردیم براتون!
منم خیلی اتفاقی قسمت دنبال کننده ها رو نگاه کردم!و الا اصلا متوجه بازگشتتون نمیشدم.
دل به دریا زدن!چه کار خوبی.چه حس قشنگی.
این موردی هم که گفتید،طبیعیه.این شک و دو دلی،گاهی هم گیجی.برای همه هست.پیر و جوون نداره.
آدم یا باید خودش راه بلد باشه،یا بره دست راه بلد رو بگیره.
یه راه بلد مطمئن پیدا کنید.یکی که خودش رفته باشه تا ته مسیر رو.
بعد دل به دریا بزنید و برید باهاش.بی ترس و واهمه.
موفق باشید.
پاسخ :
سلام
الحمدالله شما خوبید؟!
عیدشمام مبارک
لطف دارید شما 
والا اینجا ب وجود اومدنش هم یهویی بود

اگه بتونم دل ب دریا بزنم ک خوبه فعلا ک گیج گیجم
مشکل اینجاس ک  خودم راه بلد نیستم و دربدر دنبال راه بلدم ...
ممنونم موید باشید :)

مهرناز .ج
۰۸ فروردين ۱۹:۳۷
عید تو هم مبارک عزیزم
انشالله که زودتر به جواب برسی و نه تنها سال ۹۵، بلکه همه سال ها برات خوب باشه ❤❤
پاسخ :
:-)
:-*
ممنونم عزیزم :-) ان شاالله واسه خودتم سال خوب و پربرکتی باشه :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان