یاد ایام جوانی بخیر...

دیروز خواب همه ی رفیقای قدیمیمو باهم دیدم!!

اگه خدا بخواد و پدر و مادر یاری کنن احتمالا جمعه ی سر میرم دانشگاه سابق!

به شدت زیادی دلم برا دوستام قدیمیم و رفیق فابریکم تنگ شده!

 

یکی از چیزهایی که همیشه بابتش خداروشکر میکنم

دوستاییه ک توی دانشگاه سابق دارم

یعنی نشد من گیر بیفتم و به دادم نرسن!

عین امشب توی رسم ی مشت منحنی ریاضی گیر افتادم و رفقا به دادم رسیدن

خدایاشکرت :)

 

 

 

اسپریچو ツ
۲۷ خرداد ۰۸:۵۷
تو اصن سعادت نداری منو ببینی:|
پاسخ :
اتفاقا میخواستم ی جوری بیام ک تو هم باشی ولی واقعا تاریخ امتحانای هیچ کدوممون بهمدیگه نمیخورد الانم ک میام فقط ی روز نهایتش اونجام:(
مهرناز .ج
۲۷ خرداد ۱۳:۲۷
مگه میشه تو رفیق کسی باشی و کسی دلش نخواد کمکت کنه؟
پاسخ :
شدنش ک میشه ولی من مخلص رفیقای بامعرفتم :) :*
شهاب الدین ..
۲۸ خرداد ۰۲:۲۷
سلام
برای شما هنوز خیلی زوده این حرف رو بزنید.
ما آخر دبیرستان یه قرار با همکلاسی ها گذاشتیم برای 20 سال بعد که دو سال پیش بود.
برای من که خیلی جالب بود بعد این همه سال.
التماس دعا
پاسخ :
سلام
به قول قدیمیا جوونی به دله! من تو این دو سه سال اخیر انقد اتفاقات ناخوشایند برام افتاده ک ب ازای هر ی لبخندم هم خودم و هم دوستام کلی خوشحال میشیم و شکرخدا میکنیم

خیلی حرکت باحالی بوده!! بعد بیست ساااال!! خیلی جالبه خدایی ! خوب بوده ک همتون هم پایه بودین دمتون گرم واقعا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان