سلام!

من! روشنام

یک عدد فراری!

فراری از خودم!

یا شایدم

در جستجوی خودم!

سعی میکنم اینجا رو ماتم کده نکنم!

دارم سعی می کنم

دلمو به دریا بزنم

واسه رسیدن!

 

طاها میرویسی
۲۵ بهمن ۲۲:۴۹
رسیدن به خوشبختی اره فکر خوبیه...........
پاسخ :
اره شاید!
مهرناز .ج
۱۲ اسفند ۲۰:۳۸
اینجا مال توئه
هرچی دوس داشتی بنویس
هر کاریش دوست داشتی بکن
ما واسه خودت اینجا رو می خونیم ❤ 
پاسخ :
فدای شما مهربانو :) :-* 3>
داداش جان
۱۶ خرداد ۲۱:۱۱
پیش به سوى هدفهات...
💪🏻💪🏻آفرین خواهرم
پاسخ :
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان