روزمره جات!

سلام!

 

خب باید بگم که کیک تولدی که برا نجمه درست کردم واقعا خوشمزه شده بود قیافه اش هم برا بار اول میشه گفت بدک نبود!

عکسش رو میذارم ادامه مطلب!

ریحانه میگه کامپیوتر برا تو اب و نون نمیشه!ببوس بذار کنار!برو قنادی بزن:دی مسخره میکنه ها!

تولد هم با اینکه سراسر استرس بود ولی خوب پیش رفت خداروشکر!

 

+

 

دیروز با استاد الف ترم قبل مدار الکتریکی داشتیم! از فضایل درس همین بس که من ازش متنفرم :دی

یعنی از ابتدای تولد تا الان از خازن و مقاومت و قوانین کیرشهف متنفر بوده و هستم :دی

خب ترم قبل نمره ماکس کلاس این استاد بودم!

احتمالا توقع داره این درس هم نمره ماکس بیارم که بعید به نظر میرسه با این حجم از علاقه من!

یه نکته ی جالب هم اینکه استاد میخواد یه زمان کوتاهی از کلاس رو اختصاص بده به معرفی کتاب!

به این صورت که هم خودشون و هم بچه ها جالب ترین و بهترین کتابی که خوندن رو معرفی کنن! به معرفی کننده بهترین کتاب هم یه نمره اضافه میشه!!(یعنی همین یه نمره اس که باعث کتاب خون شدن بچه ها میشه ها!!)

 یه نکته ی دیگه اینکه!من خیلی امیدوار بودم این استادمون اینوری باشه!ولی انگار اونوریه :دی

 

+

 

عقل می گوید بمان و عشق میگوید برو؛ و این هر دو، عقل و عشق، را خداوند افریده است

تا وجود انسان در حیرت میان عقل و عشق معنا شود، اگرچه عقل نیز اگر پیوند خویش را با

چشمه ی خورشید نبرد، عشق را در راهی که میرود، تصدیق خواهد کرد؛

انجا دیگر میان عقل و عشق فاصله ای نیست.

 

فتح خون نوشته شهید سید مرتضی اوینی

 

 

פـریـر ...
۰۵ مهر ۲۱:۱۰
وای این کیکه خیلی خوشگل شدههههه :))) صورتی و سفید...اوخی ^_^
پاسخ :
:)) ممنونم عزیزمم:)
حسین
۰۵ مهر ۲۱:۱۶
زیبا شده
پاسخ :
ممنونم
پریسآتیس (:
۰۵ مهر ۲۲:۰۴
چقدر خوب شده این ڪیڪه

از این دیزاینای روش رو بلدنیستم :/
پاسخ :
ممنونم عزیزم:)

ی بار قیف رو بگیر دستت!خودش میاد من اصلا بلد نبودم بار اولم بود
اسپریچو ツ
۰۵ مهر ۲۲:۳۲
راست میگه بچه
من قراره تو هیئت هیچ چیزی نشدگان در رشته دانشگاهی قنادی بزنم. بچه های بیان هم تبلیغاتو فروش و حسابداریو به عهده بگیرن
تو هم بیا وردست خودم:دی

+

چجوری درسی که متنفری ماکس میشی؟
من درسی که دوستشم دارم میافتم :|
پاسخ :
:))))
اتفاقا اونم برنامه ریزی کرده که حسابداریشو خودش به عهده بگیره :دی
باشه! تو بزن منم میام ;)

+

اون درسی که ماکس شدم متنفرم نبودم! این درس رو که متنفرم استاد توقع داره ماکس بشم که بعید به نظر میرسه!مگه اینکه یه معجزه ای چیزی رخ بده!!یا اینکه بچه ها بخوان ازم کار بکشن :دی
یه قانونی هس که میگه!بعضی درسها چون دوس داشتنی هستن باید دو بار خونده بشن :|
اسپریچو ツ
۰۵ مهر ۲۲:۳۵
راستی چجوری این کیکو بردی دانشگاه؟:|
پاسخ :
به سختی!!!
با کلی پاچه خواری! یه جعبه کیک از شیرینی فروشی سرکوچه گرفتم! گذاشتم داخل جعبه! تا دانشگاه هم که سرویس هس!
bahar ...
۰۶ مهر ۱۵:۳۵
کیک رفیق جان خوردن داره
پاسخ :
عزیزمی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان