نامه های خط خطی

سلام دوست من!

راستی من با چه اسمی باید صدایت بزنم؟

میدانی گهگاهی ک خیلی دلم میگیرد دلم میخواهد صدایت کنم " یا حبیب الباکین"

گاهی که دلم از آدمهایت می گیرد و دوستی هایشان تیره می شود، میفهمم هیچ دوستی مثل خودت نمی شود!

میفهمم که "یا رفیق من لا رفیق له" هستی!

میفهمم رفیقی هستی که دلم ذوق میکند بودنت را!

اصلا انگار بو میکشد رفیق بودنت را...

دوست من ! چطور صدایت کنم که درخورت باشد!؟

چطور صدایت کنم که عظمت دوستم را نشان بدهد؟

انقدر خوبی و انقدر اسم های گوناگونی داری که درمیمانم کدامشان رو بیشتر میشناسم و دوست دارم!!

میدانی!خیلی بد است که از بعضی اسم هایت می ترسم!

اسم هایی که قدرتت را به رخ میکشد

اسم هایی که نشان میدهد اگر بد باشم چه می شود! مثل این اسمت "الخافض"!

سعی میکنم از امروز بروم دنبال معانی اسم هایت!

دلم نمیخواهد از اسم هایت بترسم!

میخواهم دلم را بند کنم به همین اسمهایی که ازشان می ترسم!

میدانم که این ترسم از نشناختن است!

که اگر میشناختمت اگر اسم هایت را خوب میفهمیدم ترسی نبود...

دوست من بیشتر از الخافض بودن! رحیم است! رحمان است...غفارالذنوب است...

 

یَا مُعِینَ مَنْ لا مُعِینَ لَهُ...

یَا أَنِیسَ مَنْ لا أَنِیسَ لَهُ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان