نامه های خط خطی

نامه ششم

 

هرگاه که بندگان من، از تو درباره ی من بپرسند، بگو که من نزدیکم.

بقره/186

 

سلام خدا

خدا میگه تا حالا نزدیکیت رو حس کردم یا نه!؟

مگه میتونم نزدیکیت رو حس نکنم

وقتی همه جا هستی!

وقتی به هرچیزی که نگاه میکنم نشانه ای ازت میبینم

وقتی به هرطرفی که می چرخم یه چیزی هست که منو یادت بندازه

که نشونم بده هستی و چه زیبا نمود پیدا کردی توی هستی و دنیا

تا حالا دور شدی ازم!فاصله پیدا کردی!؟

نه تو همونی که میگه نحن اقرب الله من حبل الورید

همونی که از رگ گردن هم بهم نزدیکتره

مگه میشه دور بشی ازم! مگه میشه فاصله بگیری!

ولی من ازت دور شدم،فاصله گرفتم

فکر کردم خودم میتونم همه چی رو حل کنم

فکر کردم خودم انقد توانمند شدم که از پس هرچیزی بربیام

فکر کردم انقد دانا شدم که بهترین رو تشخیص بدم

ولی دریغ! من نه انقدر توانمند شده بودم و نه دانا

من فقط خودبین شده بودم

من ازت فاصله گرفته بودم و یادم رفته بود تویی که همه چیز رو میدونی

تویی که بهترین رو برای من و هرکسی رقم میزنی

تویی که نزدیکترینی به من...

حرف نو
۱۲ شهریور ۰۰:۱۱
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و نزدیکیشو بیشتر حس کنی!
پاسخ :
سلام
اعتراف میکنم که اول میخواستم در جوابتون بگم حرف نو زیاد شنیدم و بی فایده بود حرف نوی مفید تو بساطتتون اگه هس بیام!
ولی قبلش رفتم وبلاگتونو دیدم..خوب بود و موفق باشید :)
bahar ...
۱۳ شهریور ۱۴:۱۹
(: چه خوب بود حس این پست
پاسخ :
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان