کسی که می گریزد از گم شدن نمی ترسد!

میگه اصلا شده تا حالا احساس خوشحالی و خوشبختی کنی؟

بی فکر میگم اره!اون روزی که برا همیشه از اون دانشکده نفرین شده اومدم بیرون خوشبخت ترین ادم بودم!

با اینکه همه ناراحت بودن!با اینکه 3 سال از زندگی عقب افتادم!با اینکه تاثیرمنفی شدیدی روی زندگی الانم داشته!

ولی من راضی بودم و هستم!

 

میگه انقد سخت نگیر انقد همه چیو جدی نگیر بذار هرکی هرچی میخواد بگه هرجوری میخواد بشه!تو بی خیال باش اروم باش

میگم یه عمره اینجوریم ...یه عمره بیخ گلوی خودمو فشار دادم...سخته یه دفعه بی خیال بشم...

 

میگه دلم میخواد همیشه بخندی خوشحال باشی...

لبخند میزنم...حرفی ندارم برا گفتن

 

+

جدیدا درک متفاوتی از محبت کردن و محبت دیدن پیدا کردم

از ادم هایی که توقع ندارم محبت میبینم

به ادم هایی که توقع ندارن محبت می کنم

بذار یه اعتراف تلخ بکنم

من هیچ وقت محبت کردن رو یاد نگرفتم

همه ی محبت کردن تو نظر من همینه ک هرجا طرف لنگ بود به دادش برسی...

درصورتی که خیلی متفاوت تره...خیلی...

 

+

 

رفتم برا مصاحبه

رزومه رو گفتم اسم دانشگاه قبلی رو هم گفتم

میگه نرم بودی یا علوم؟

میگم علوم

میگه مسابقه با سرپرستی دکتر ح رفتی؟

میگم مسابقه رو خودجوش رفتیم دکتر ح اصلا ورودی ما رو ادم حساب نمیکرد.خودمون خوندیم خودمون تمرین کردیم خودمون مجوز و نامه گرفتیم!

تعجب میکنه!فارغ التحصیل همون دانشگاه بود...

 

هیچ کسی توی اون دانشکده برای ورودی ما منفورتر از دکتر ح نبود... چنان روز اول ما رو تخریب کرد که هنوزم که هنوزه یادم نرفته...

 

 

**

من از اینجا خواهم رفت...
و فرقی هم نمی کند
که فانوسی داشته باشم یا نه.

کسی که می گریزد
از گم شدن نمی ترسد!

 

رسول یونان

 

کفشدوزک بلاگ
۱۸ آبان ۱۹:۵۳
(-: توکه پر از محبتی
امان ازین نفرین شده ها که هیچوقت دست از سرمون برنمیدارن مثل کودکی نفرین شده ی من
پاسخ :
نیستم جانم:)
امان...
نجمه جونت
۲۵ آبان ۲۲:۱۹
آره یادش بخیر
الکی مثلااونموقعارفتیم
پاسخ :
:))))
خدا خوبت کنه دختر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان