از ایمیل تا دنده عقب!!

خنده داره ولی در انتظار جواب ی ایمیلم!

من هیچ وقت با ایمیل در ارتباط نبودم و نیستم با ملت!

ولی این دفعه!اساسا دست من نبوده!!

 

+

 

بالاخره رنگ کاری تموم شد!

جا داره جایزه نقاش رنگ شناس رو ب این نقاش بدیم!

کلا طبقه بالا شده شبیه قصر یخی! همچی سفیده! :)

ی چیزی تو مایه های طیف این رنگ! rgb(242, 242, 242)

حالا دریابید که این خودش چیه! ک طیفش باشه!!

ولی انصافا خوب شده!

رنگ درهای خودمون هم rgb(217, 217, 217)!

دارم فکر میکنم کاش ب جای اینکه 3-4 تا تابستون رو برم نقاشی رنگ و روغن!

میرفتم کلاس شیرینی پزی ، اشپزی!

احتمالا الان به جای ی نصفه مهندس کامپیوتر! ی مربی شیرینی پزی شده بودم!

 

+

یک ساعت بعد!

پام از روی کلاچ در رفت!به گاز رسید!

درحالیکه دنده عقب میرفتم!

فوقع ماوقع! سپرعقب خود ب سپر جلوی ماشین دختر همسایه!

چنان صدایی کرد ک خودم وحشت کردم!

و صدالبته وحشت واقعی اونجایی بود ک دختر دختر همسایه رو در فاصله میلیمتری سپر دیدم!

دیدن بچه همانا و سکته ی ناقص اینجانب هم همانا!

ولی ماشین ب بچه نخورده بود و اساسا موقعی دنده عقب میرفتم!

اصلا بچه ای ندیده بودم!

بچه با شنیدن صدای هولناک از خونه میپره بیرون!

خداروشکر ک بخیر گذشت!

ی ذره سپر عقبشون شکست و بالای سپر ب مقدار خیلی کم تو رفت!

و همانا ی وعده سحری دستپخت اینجانب! برامون حدود 200-300 تومن احتمالا درمیاد!

لازم ب ذکره ک من از مواد فریز شده استفاده نمیکنم! :|

و مامانم به شدت طرفدار فریز شده هاست!

 

یک ساعت و نیم بعد!

بالاخره غذا رفت داخل فر..

لازمه ذکر کنم که بهتره موقع عصبانیت سکوت اختیار کنیم ک بعد یکی دیگه بجامون از طرف عذرخواهی نکنه!!

با اینکه دختراقای همسایه بابت صحبت پدرش عذرخواهی کرد ولی خب ...

 

+

 

نوشتن اینها صرفا جهت خالی شدن مغز من بود

ارزش خواندن هم نداره

کلا اینجا اساسش همینه...

 

پ ن

دلیل اینکه رنگ ها رو اونجوری بیان کردم اینه ک

اسم رنگ رو نمیدونستم!

یا باید اینطوری میگفتم!

یا باید میگفتم سفید وستا و ب اندازه سر قلموی2 مشکی کله اسبی!و خیلی خیلی کم ابی تیره وستا!

خب مسلما اولی راحت تر بود و راحت تر هم میشه با ی سرچ تو نت پیداش کرد!

خانم خوشبخت خانم خوشبخت
۰۶ تیر ۰۴:۲۸
ما که نفهمیدیم چه رنگی شده :/
پاسخ :
ی ذره از سفید پررنگتر!!
والا ماخودمونم نفهمیدیم ولی شما همون قصر یخی تو برنامه کودکته ک اسمشم یادم نمیاد ولی پرطرفداره  رو تصور کنید😶
محمدمهدی باقری
۰۶ تیر ۰۵:۳۷
سلام
نظر شما در سرباز صفر پاسخ داده شد.
پاسخ :
سلام
ممنونم
سُـرور ..
۰۶ تیر ۱۵:۰۷

چه اسم قشنگی.. روشنا

یادش بخیر.. یه زمانی بود با ایمیل باهم درارتباط بودیم.. هر کی داشت چقدر آدم باکلاسی بود..  D:


پاسخ :
ممنونم :)

واقعا ! ولی من فقط برا تایید سایتها ازش استفاده میکردم :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان