اقا وجدان گم شده!!

این متنی که در ادامه میاد رو دقیقا 15 خرداد نوشته بودم

که چون فرداش امتحان داشتم و وقتم کم بود نتونستم بیام پای سیستم

و منتشرش کنم به اسم دانش اموزهای دانشجونما!

 

"

چون با نظرشون موافق نیستی
چون کارشون از نظرت عقلانی نیس
چون این اراجیفی که میگن توجیه قابل قبولی برا زیراب زدن نیس
چون عقلتو نمیدی دست ی مشت بچه که تازه از دبیرستان بیرون اومدن و هنوزم فک میکنن دبیرستانین
متهم میشی به اقلیدس بودن!!
خاک بر سر جامعه ای که دانشجوهاش دنبال هر نوع یللی تللی باشند به غیر درس!

سرکار خانم از فلان تا جلسه سه بار هم سر کلاس نیومده بعد میگه استاد بده
سرکار خانم از لحظه ورودشون به کلاس تا لحظه خروجشون فک مبارکشون از حرکت نایستاده بعد می فرمایند استاد بد درس داده!!
حضرات عادت کردن تنبل بالا بیان بعد میگن استاد اینجا رو با امیرکبیر اشتباه گرفته
اخه احمق ها شما با این حرف دارید شعور و فهم خودتونو زیر سوال میبرید نه استاد رو!

حضرات معتقدن اگه ادمی درسی رو دو سه سال پیش پاس کرده باشه حتما همه رو یادشه
یا واقعا خودشون اینجورین و من کم حافظه یا اینکه...

زیراب زنی و بی معرفتی تو کت من یکی نرفته و نمیره و نخواهد رفت!!

به شدت امیدوارم امتحان فردا جوری باشه که خودشون از حرفا و کاراشون پشیمون بشن...
هرچند نرود میخ اهنین در سنگ...

"

 

دیروز استاد خبر دادن که برگه های پایانترم تصحیح شده و برید از اموزش نمره هاتونو بپرسید

این نمره ها فقط نمره پایانترمه

نمره کامل رو توی سایت میزنم براتون

 

امروز رفتیم اموزش اول صبح

نمره های ملت افتضاح بود که البته به من باشه حق میدم بهشون

هم درس ! درس سنگینی بود هم این ملت زیاد تنبلی کردن

 

قبل افطار متوجه شدم استاد نمره ها رو زده تو سایت

نمره مو که دیدم خداروشکر کردم

و فقط به این فک میکردم که اگه دانشگاه قبلیم بودم

و اساتید قبلی قرار بود نمره اخر رو بدن

با اینکه نمره ی ماکس میانترم و پایانترم بودم

هیچ وقت این نمره رو بهم نمیدادن

توی گروه تلگرام متوجه شدم خیلیا پاس شدن

من جمله همون خانمی که حرکت فکشون سر کلاس غیر قابل توقف بود و اون خانم محذوف( به قول استاد)

و البته چیز اصلی که متوجه شدم سیل حرف هایی بود که همین خانم پشت سرم زده بودن

اینکه اون خانم تقریبا همه ی نمره ی اکثر درساشون ماکس کلاسه برا من اهمیت نداره

چون هیچ وقت برا نمره درس نخوندم و نخواهم خواند!!

ولی اینکه واسه خاطر نمره پشت سرم حرف بزنن

اونم فقط به خاطر 5 نمره !!

اصلا بهم جا نمیره!

 

من بابت اینکه اکثریت کلاس پاس شدن واقعا خوشحالم

هرچند حرکت استاد رو قبول ندارم

نه به شوری اساتید قبلی و نه به شیرینی اساتید جدید!

 

دو تا نکته وجود داره

 

اول اینکه یکی از درسای ترم بعدمون هم قرار بود با همین استاد ارایه بشه

و بچه ها همون صبح رفتن به رییس دانشگاه درخواست دادن که حتما این استاد عوض بشه

 

دوم اینکه همین ادمایی که تا قبل ظهر استاد مورد نظر رو مورد لعن قرار میدادند

بعد اعلام نمرات این استاد دیگه شده بود استاد خوبه!

و شد همون که حدس میزدم...

 

 

کاش قبل اینکه حرف بزنیم وجدان و اخلاق رو هم در نظر بگیریم...

 

پ ن

پدر و مادر محترم ی وقتایی ی حرکتایی میزنن

که ادم دوس داره سرشو بزاره زمین بمیره...

اخه انقد...

خدایا پناه بر تو...

 

بعدا نوشت

 

ای جماعت دانشجو و دانشگاهی!

ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10 خرداد شروع شده و تا 25 خرداد هم ادامه داره

اگه کسی تمایل به ثبت نام داره تا زمانش تموم نشده اقدام کنه

عتبات دانشگاهیان

اسپریچو ツ
۲۰ خرداد ۲۳:۲۹
لوسیم دیگه:دی
پاسخ :
ببخشیدا ولی زیااااااااااادددددد!! :/
البته اگه منظورت به قسمت بچه ها باشه!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان