اندر احوالات این دو سه روز...

سلام

 

در مورد دو شب پیش و پان اسپانیا! باید بگم که خوب بود و حفظ آبرو کرد!

عروسی دیشب هم خوب بود به غیر قسمت اخرش که بماند! :|

نرم افزارم ویندوز رو ترکوند! منم خودشو ترکوندم! و الان هممون حالمون خوبه و بالاخره همه چی به حالت نرمال برگشت :دی

 

دیروز فاطی زنگ زده که جمع کن بریم!

میگم چی!؟

میگه جمع کن بریم مشهد!

میگم چطوری؟!

میگه دارن کاروان پیاده میبرن مشهد به خانواده ت بگو و جمع کن بیا اینجا که باهم بریم مشهد!

 

کاروان پیاده! مشهد!

خیلی دوست دارم برم

ولی با هر منطقی حساب میکنم میبینم نمیشه

اولین مانع ! اجازه پدرومادرمه که نمیذارن!

مانع بعدی! تاریخ تحویل کارمه که میشه اخر مرداد!( این کاروان 19 مرداد میره و 27 مرداد برمیگرده! عملا 8-9 روز پر!)

و من عملا هنوز کار خاصی نکردم :|

مانع بعدی شرایط کاروان پیاده اس! و وضعیتم! من با این وضعیتم پیاده از نیشابور برم مشهد دیگه هیچی ازم نمیمونه :|

ولی میخوام برم خیلی... :'(

 

مهدیه میگه یه کتاب بگید که من بخونم!

فاطمه میگه دیالمه بخون!

میگه نه یه کتاب دیگه!

فاطمه میگه خب ابراهیم هادی بخون!

میگه این جور کتابها نه! یه کتابی که یه چیزی از دین یاد بده!

فاطمه میگه خب مفاتیح الحیاه بخون!

میگه بیار ببینم چجوریه!

 

من فکر نمیکردم مفاتیح الحیاه رو تو خونه داشته باشیم!

وقتی اورد با خودم گفتم روزی 5 تا صفحه هم 5 تا صفحه اس بخونش!

چند سال پیش که کارای محتوایی شبکه رو میکردیم

برا بخش سبک زندگی اسلامی یکی از کاربرا ( که من فقط میدونم داشت ارشد میخوند) این قسمت رو قبول کرده بود

و میخواست با مفاتیح الحیاه پیش بره

قرار بود یه قسمتهایی رو منم کمکش کنم که چون اون موقع خوابگاهی بودم کتاب در دسترسم نبود! و منتفی شد کمک کردنم.

الان هم کتاب هس هم نسبت به قبل وقت بیشتری دارم

اوصیکم به خوندن این کتاب! حداقل 3بخش اولش رو بخونید! 640 صفحه ی ناقابل! یعنی روزی 5 صفحه هم که بخونید 128 روزه تمومه این 3 بخش!

معتقدم تا قبل مردن ]چهار تا کتاب هس که باید کامل خوند

قران، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه و مفاتیح الحیاه

که من هنوز هیچ کدومشو کامل و حسابی نخوندم :|

 

پ ن

اندر کف این فیلترینگ هوشمندم که دو روز یه بار وبلاگ یکی از دوستان رو فیلتر میکنه :|

ادم میمونه اصلا!

 

بعدا نوشت

یه تیکه کوچولو جا افتاده بود اضافه شد به متن!

دایناسور
۱۵ مرداد ۲۱:۴۰
آره واقعا فیلترینگ بی دقت خیلیا رو فیلتر میکنه
روشنا جان نوشته هات با مزس
پاسخ :
معلوم نیس داره چکار میکنه اصلا!
ممنونم دوست عزیز :)
الف
۱۵ مرداد ۲۱:۵۱
سلام
کاش کتاب استاد طاهرزاده رو پیشنهاد می دادید
کتاب جوان و انتخاب بزرگ کتاب خوبیه
پاسخ :
سلام
بار اوله اسم این کتاب رو میشنوم
ممنونم که معرفیش کردید
مهرناز .ج
۱۶ مرداد ۱۴:۵۷
میشه قسمت آخر عروسی نماند؟ ^__^
‌پیاده... منم فکر نکنم چیزی ازت بمونه...
ممنون بابت معرفی کتاب ها دوست جان ❤❤❤❤❤
یه چیز تو پرانتزی میگم بین خودم و خودت..از نوشته هات پیداست که خدا رو شکر انگار این روزا حال و هوات بهتره :)
خدا روشکر
پاسخ :
وحشتناک بود و سوتی :/

فعلا همه متفق القول (املاشو مطمئن نیستم ) میگن میمیرم :|

خواهش میکنم مهربانوووو :)

خداروشکر :)
کارشناس پارت
۱۸ مرداد ۱۴:۵۸
روشنا درود
مطلب اندر احوالات این دو سه روز... شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
پاسخ :
سلام

ممنون!

خیلی هم خوب! ان شاالله اگه کاری بود زحمتتون میدم! کارهاتونو دیدم قشنگ بودن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان