اولین تجربه

با اینکه سابقه من تو بیمارستانی شدن خیلی سیاهه

ولی امشب اولین باریه که شب تو بیمارستان میخوابم

و مهم تر اینکه اینبار من مریض نیستم...

همین که اتفاق بدی براش نیفتاده خداروشکر

میشد که خیلی بدتر از اینا بشه... خدایاشکرت

فاطمه ...
۲۴ مهر ۰۱:۰۱
ان شاالله خبر عافیت و سلامتی عزیزم
پاسخ :
امید ب خدا
ممنونم مهربون:)
شهاب الدین ..
۲۴ مهر ۲۲:۳۳
سلام
حالتون خوبه ان شاءاللّه ؟
ان شاءاللّه که بلا دور باشه و به خیر و عافیت مرخص بشین.
هرچند که صرف موندن تو بیمارستان، فارغ از بیماری و درد، سختی های خاص خودش رو داره و ظاهرا آرزوی خوبی نیست برای دیگران، با این حال براتون دعا میکنم به زودی باز هم مهمون بیمارستان بشید.
.
.
.
و بعدش با یه مهمون کوچولو برگردین خونه.
ازتون التماس دعا دارم. مخصوصا دعا کنید از اربعین جا نمونم. برای همه دعا کنید کسی از اربعین جا نمونه.
پاسخ :
سلام
الحمدلله سلامت باشید
حال نرگس خانم و نی نی تون خوبه؟
امید ب خدا والا من مریض نیستم شوهرم تصادف کرده و بیمارستانه
اوووووه کو تا اومدن مهمون جدید ما هنوز عقدیم 
ممنونم
ان شاالله ک راهی کربلا میشید اربعین و برا ما هم دعا میکنید
شهاب الدین ..
۲۶ مهر ۲۳:۵۹
سلام
ان شاءاللّه ایشونم خیلی زود حالشون خوب بشه.
چشم بهم بزنید میگذره.
خیلی ممنون از دعای خیرتون. ان شاءاللّه برای شما هم زیارت های پی در پی قسمت بشه.
پاسخ :
سلام
امید به خدا
اره زود میگذره
:) ان شاالله
التماس دعای فراوان
شهاب الدین ..
۰۹ آبان ۲۱:۰۹
سلام
حالتون خوبه ان شاءاللّه ؟
حال همسرتون بهتره؟
چه خبر؟ چه میکنید؟ کم پیدا شدین.
هر چند که منم فرصتم کمتر از قبل شده.
با این حال همیشه به فکرتون هستم و اگه کمکی ازم بربیاد، دریغ نمیکنم.
غرض از مزاحمت اینکه اومدم حلالیت بطلبم و التماس دعا بگم.
ان شاءاللّه تا چند روز دیگه عازمیم و نائب الزیاره.
دعا کنید با دست پر برگردیم.
ان شاءاللّه به زودی قسمت و روزی شما، زیارتهای پی در پی با خانواده.
التماس دعا
پاسخ :
سلام
الحمدلله سلامت باشید
بهتره خداروشکر
سلامتی خبر خاصی نیس با اوضاعی ک پیش اومده خیلی فرصتم کمتر شده ی وقتی هم پیدا کنم سعی میکنم بخوابم
لطف دارید شما. تا همینجا هم کلی کمک کردین بهم ان شاالله خدا خیرتون بده
اختیار دارید جز خوبی چیزی ازتون ندیدم ان شاالله به امونت برید و سلامت برگردید
خوش به سعادتتون التماس دعای خیلی زیاد
امید ب خدا. با دعای شما ان شاالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان