ای دل شکایتها مکن...!

ی دوستی میگفت انقدر خودتو درگیر نشدنی ها نکن!

به جاش تصوراتت رو کامل کن برا وقتی که وقتش شد!

دارم فکر میکنم این تصورات ادمو توی خیالات فرو میبره!

و من ی عمره از خیالاتی بودن فراریم!!

هرچند شاید راه دررو وجود داشته باشه برا خیالاتی نشدن!

راهی ک گفت شاید موقتا خوب باشه!

 

+

 

از اینکه کسی بیاد راحت و بدون شناخت حداقلی درموردم نظر بده عصبی میشم!

بابا با انصاف حداقل ی ذره منو بشناس بعد نظریه صادر کن!

کی گفته من همه ی تصمیماتمو دلی میگیرم!!اخه!

جان عزیزت بی خیال تحلیل شخصیتی ما شو!! :/

 

+

 

یعنیا الحق که بعضیا شرف ندارن!!

ی جوری میگن کشته شدن سربازها و مرگ اجباری! انگار فرمانده ارتش دستور تیرخلاص داده بوده!

ی جوری میگن قانون سربازی باید تغییر کنه ک انگار فقط تو کشور ما ملت میرن سربازی!

اون مدینه فاضله ای که توهمش رو دارید دختر و پسر رو تو سن 18 سالگی میبره سربازی! صرفا جهت اطلاع!!

از صبح هی میدیم ملت دارن پست میزنن اه و وای سرباز وطن ! مرگ اجباری سرباز!! که گفتم خاک علم!چ بر سر بچه های مردم اومده!

خبرگزاری ها رو چک کردم! میبینم تصادف بوده! فقط ی تصادف! ولی ی جوری جلوه های ویژه دادن انگار دستور تیرخلاص صادر شده بوده!!

در اینکه این بچه ها مظلومانه به رحمت خدا رفتند شکی نیس

در اینکه مادرانشون چشم انتظارشون بودن شکی نیس

در اینکه ی جماعت زیادی داغدار شدن شکی نیس

خداشاهده ماهم دلممون غصه داره

ولی! ولی! لعنت بر اون بی شرفی که داره از این قضیه استفاده سیاسی میکنه برا پوشوندن گندکاریای خودش!

 

ایها الناس انصاف داشته باشید!

هیچکسی انقد بی شرف نیس که از عمد بخواد 18-19تا جوون تو اوج جوونی بمیرن!

 

پ ن

عنوان ربطی ب متن نداره ولی گویای حاله...

♫ شباهنگ
۰۴ تیر ۰۵:۰۳
موافقم با بند آخر پستت
پاسخ :
:)
محمدمهدی باقری
۰۶ تیر ۰۵:۲۷
سلام
نظر شما در سرباز صفر پاسخ داده شد
اگ ما رو دوست داشتید دنبالمون کنید
پاسخ :
سلام
ممنون
دنبال میکنم ولی ب شیوه ی خودم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان