بالاخره شد!

با اینکه دارم از خستگی ، سردرد و گردن درد میمیرم

ولی دلم نی مد خوشحالیمو باهاتون شریک نشم.

 

امروز بهترین روز زندگیم بود

بهترین و مهمترین خبر رو شنیدم

قربونت برم اقا که بالاخره طلبیدی منو

قربونت برم که نزاشتی مطمئن بشم جنس بنجل ب درد نخورم

اگه همین الان عزراییل بیاد سروقتم عین خیالم نیست همین که خواستی منو برام بسه...حتی اگه حرم ندیده بمیرم...

 

+

اینم دیشب میخواستم اضافه کنم که نشد

 

 

شهاب الدین ..
۰۹ دی ۰۰:۳۴
سلام
خیلی خیلی خوشحال شدم از خبرتون. ان شاءالله با زیارت قبول و دست پر.
ان شاءالله زیارت های مکرر.
فقط دعا یادتون نره. برای همه و ما هم قاطی همه.
ممنون.
پیشاپیش زیارتتون قبول.
پاسخ :
سلام
باورتون نمیشه با چه بدبختی خودمو کنترل کردم که ملت غریبه اشک ریختنمو نبینن...اصلا نمیفهمیدم حالمو...خدا نصیب همه بکنه ان شاالله.ان شاالله شما هم کارهای سفرتون زوده زود درست میشه و میرین پابوس اقا
خدا از دهنتون بشنوه.ان شاالله قسمت همه:)
به روی جفت چشمام:)

شهاب الدین ..
۰۹ دی ۰۰:۴۱
سلام مجدد
ضمنا ان شاءالله شفای عاجل
یه کم بیشتر استراحت کنید. تقویت کنید خودتون رو.
پاسخ :
سلام
ممنونم...خیلی وقت کم داشتم این چند روز برا همین وضع این شده...به روی چشم.ممنونم ازتون
פـریـر ...
۰۹ دی ۰۱:۱۰
خدانکنه آخهههههههه عزیزمممم خیلی برات خوشحالم ^_^ زیراتت پیش پیش قبول روشناجونم ^_^
پاسخ :
قربونت برم حریربانوی مهربونم:)
פـریـر ...
۰۹ دی ۰۱:۱۱
زیارت البته :|
:))
پاسخ :
عزیزی حریرجان:)
مهرناز .ج
۰۹ دی ۱۰:۱۷
ای جانم عزیزممممممممممممممممم
خیلی خوشحالم که بالاخه به مراد دلت رسیدی
پیشاپیش زیارت قبوا. مارو یادت نره. التماس دعا ^______________^
پاسخ :
قربونت برم مهرناز:)
ممنونم عزیزم:)
حاجت روای خیر ان شاالله:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان