توهمات...

طی مشاهدات این دو روز و تجربیات چند سال اخیر

به این نتیجه رسیدم ک!

قریب به اکثریت دخترها با احساسات متوهمانشون زندگی می کنن!!

باور کن!!

 

+

میفرمایند که تو سخت گیری و زیادی روی معیارهات محکمی!

با خودم میگم! عزیزم من خودمو میشناسم که اینم !میدونم اگه اون روم بالا بیاد همه چی رو ممکنه خراب کنم...

اصلا شاعر میگه

چو خشت اول نهد معمار کج!

تا ثریا می رود دیوار کج...

 

+

این روزها درد از سر و کولم بالا میره ولی خیالی نیس عادت کردم دیگه ...فقط کاش کهنه دردم سرباز نمی کرد...

 

+

باشه اقاجان ... میدونم که روسیاهم ولی قبلنا روسیاه ها رو هم...اخرش شش گوشه ت رو ندیده میمیرم...

 

مهرناز .ج
۱۰ آبان ۲۳:۱۵
دور از جون :( انشالله که میری عزیزم
با مورد اول موافقم متاسفانه :)
اون روت.. همونی که اون دفعه صحبت کردیم...
امیدوارم روزگار هرچه زودتر بر وفق مرادت بشه
پاسخ :
مرگ حقه عزیزم هرموقع که اومد باید به استقبالش رفت:)
امید به خدا...


الان اگه بگم یادم نمیاد اون دفعه چی گفتیم خیلی زشته ؟:|| حافظهماهی هم از من بیشتره خدایی :|

از اینکه بروفق مرادم نیس گله ای ندارم چون احرشتو این بازی روزگار باید من برنده باشم نه روزگار!! دیر وزودش هم برام مهم نیس مهم اینه ک اون اتفاقه بالاخره میفته! 
کفشدوزک بلاگ
۱۱ آبان ۱۴:۳۸
(((-: توهمو خوب گفتی
((-: انشالله این زخم هات هم بسته بشن
پاسخ :
حقیقت غیرقابل انکاره :))
بسته شدنشون یه درده باز بودنشم یه درد!
פـریـر ...
۱۱ آبان ۲۰:۰۷
خدا نکنه عزیزم...ایشالله که خیلی زود میری کربلا :*

:: خشت اول گر نهد معمار کج/تا ثریا می رود دیوار کج...
واقعا...
پاسخ :
به دعای شما دوستان:)

:)
شهاب الدین ..
۱۲ آبان ۰۰:۰۱
سلام
حالتون چطوره؟بهترید ان شاءالله ؟
درمان طب اسلامی تون چی شد نتیجه اش؟هنوزم ادامه میدین؟
کربلا گفتی و کردی کبابم.... میشه خواهش کنم با این دل شکسته تون برای ما هم دعا کنید؟ما هم به حکم اینکه فرمودن دعا در حق دیگران مستجابه،براتون و برای همه دعا میکنیم. ان شاءالله به کوری چشم همه دشمنا امسال اربعین همه کربلا باشیم.
پاسخ :
سلام الحمدلله خوبم خداروشکر،سلامت باشید
برا سردردهام فایده ای نداره هرچند منم مرتب و منظم پیگیریش نمیکنم ولی همون اسانس نعنا هم فقط دفعه اول جواب داد...

به روی چشم حتما ولی دعای امثال من به جایی نمیرسه،ان شاالله که دیدن شش گوشه مولا روزی شما و همه بشه.الهی امین...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان