حرف نا بجا...

علی الحساب اینو بگم که داره شکنجه م میده

 

امشب یکی یه حرفی زد که سر زخم قدیمیم رو باز کرد

بحث شد و عصبی شدم

گریم گرفت 

و باز یادم افتاد به اون خانم همسایه ی فامیلمون که به رحمت خدا رفتن

و یادم اومد که امثال اون ادم با نوع تفکرشون چه ظلمی در حق دخترها میکنن و چقدر حال بهم زن هستن

قاطی بغض و عصبانیتم یه چی گفتم که با اینکه بهش معتقدم ولی نباید اونقدر صریح میگفتم 

نباید به اون شکل میگفتم

و...

من اون تفکر رو میخواستم نهی کنم نه یه شخص خاص رو ...

بی فکری کردم فکر کنم!:|

محمدرضا ‌
۱۳ مرداد ۲۳:۳۶
سلام!
خسته نباشی!
زین پس بافکری کن!
شاد باشی و خرم!
پاسخ :
سلام
درمونده نباشید
واقعا باید کار کنم رو این واکنشهای یهوییم:|

سلامت باشید
شهاب الدین ..
۱۳ مرداد ۲۳:۵۳
سلام
قصد نصیحت ندارم؛ولی اصولا میگن تو عصبانیت اصلا حرف نزنید.چرا؟چون وقتی آروم شدین،میتونید فکر کنید و جواب های کوبنده تری بدین!
خب این که شوخی بود؛ولی یه چیز رو همیشه به بچه‌ها میگم،میگم وقتی از حرف کسی ناراحت میشید،ببینید چرا؟
آیا چون واقعا حق داره و کوتاهی از ما بوده؟پس اصلاح کنیم خودمون رو.
یا اینکه نه،اون حرف فقط تهمت و افترا و تمسخره؟پس وقتی حقیقت نداره،چرا عصبانیت؟مهم نظر خدا درباره ماست،که احتیاج به شهادت دیگران نداره و تهمت ها رو باور نمیکنه.
ان شاءالله موفق باشید و آروم
پاسخ :
سلام
شما از معدود کسانی هستید ک اگه نصیحتمم بکنید بازم حرفتون رو تو چشمم میذرام

واقعا هم که همینطوره من شاید تو ذهنم هارتوپورتم زیاد باشه ولی در کل بیشتر ساکتم ولی عصبی هم ک میشم یه وقتایی خیلی بد میشم...:'(
حرف امشبم هم ازم بعید بود هم بی منطق هم نسنجیده ...

ممنونم
فردا موقعی که زیارت میخونم حتما حتما حتما برا زهرا خانوم دعا میکنم ان شاالله که خانم معصومه زندگیشونو بیمه میکنن:)
آبان دخت ...
۱۴ مرداد ۱۱:۳۴
این شد یه درس...که تو موقعیت های دیگه بهتر فکر کنی! :)

:: روزت مبارک نازدانه ی هستی :))
پاسخ :
دقیقا...

ممنونم عزیزمممم :) :*
آبان دخت ...
۱۴ مرداد ۱۷:۲۲
:* :*
پاسخ :
❤❤❤❤
محمدرضا ‌
۱۵ مرداد ۱۷:۰۳
سلام!
متاسفانه حق همسایگی رو به جا نمیاریم که اگر میاوردیم جامعه گلستان میشد!
شاد باشی و خوب!
پاسخ :
سلام
بله متاسفانه
سلامت باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان