داروی بی خیالی

سلام

دیشب بالاخره!پروژه ی دکتر رفتن من به سرانجام رسید!

دو سه شب پیش از شدت سردرد و ضعف از حال رفتم! :دی

دیشبم داشتم به همون وضع دچار میشدم که دیگه تصمیم گرفتم حرف بزنم و بگم که از شدت بدحالی رو به موتم :دی

من اصولا از درد و بیماری با کسی حرف نمیزنم به خصوص تو خونه و به خصوص به مادر و پدرم!

دلیلش هم مربوط به دو سال قبله و بیماری اون روزهام

خلاصه اینکه گفتم دارم از حال میرم و سردرد امان نذاشته برام

بعد اخبار ساعت 20:30 قرار شد بریم دکتر

برخلاف دفعات پیش که میرفتیم بیمارستان یا نهایتا مطب!

این دفعه رفتیم پیش یه متخصص طب اسلامی سنتی

(اگه میرفتم بیمارستان با یه امپول مسکن سر و تهش رو هم میاوردن عین دفعات قبل :دی )

اول اینکه خانم منشی فرمودن دکتر وقت نداره و نوبت نمیدیدم و اینها

بنده هم خیلی مظلوم گونه اونجا نشستم که بلکه دکتر اخرین نفر ببینتم

این مظلومیت و دردی که کم کم تو چهره هم مود پیدا کرده بود

باعث شد نفر اخرم برم داخل اتاق دکتر!

تموم مشکلات من فقط و فقط به خاطر سردی بود!! البته یکیشم به خاطر رطوبت زیاد !

و سردردم!! با یه سوزن که وسط پیشونیم فرود اومد خوب شد!!!

یعنی!! اصلا و ابدا برام باورکردنی نیس!!

من اون همهههههههههه قرص و شربت خوردم و امپول زدم!!

یه قسمت جالب هم داشت

اقای دکتر پرسیدن خیلی فکر و خیال داری!

ایشون دومین پزشکی بودن که این سوال رو میپرسیدن و به جواب مثبت منم مطمئن بودن!

نفر قبلی چشم پزشک محترم بودن که اونجا هم واسه همین سردردی که محدوده ی چشمه رفته بودم

بعد جواب بنده اقای دکتر یه داروی بی خیالی تجویز کردن :دی

داروی بی خیالی نشنیده بودم که اینم شنیدم :))

 

و یه نکته مهم دیگه اینکه!

بدخطی فقط مختص پزشکان شیمیایی1 نیس! اطبا سنتی هم بدخط تشریف دارن :))

 

1. تو یه لحظه به ذهنم رسید و البته واژه بهتری هم براش پیدا نکردم.

پوریا قلعه
۰۴ شهریور ۱۱:۱۸
سلام، وبلاگ خوب و پر وحتوایی داری دنبالت کردم :)...

اگه تمایل ب تبادل لینک با وبلاگم بودی منو با اسم (7ILife)

لینک کن و خبرم کن تا من هم لینکتو توی وبلاگم بزارم...

راستی دنبال

کردن یادت نره ^_^
پاسخ :
سلام
ممنونم!
چشم!
فقط مطمعنی اون کلمه پرمحتوا رو به وبلاگ من گفتین!!
bahar ...
۰۴ شهریور ۱۳:۰۰
(((((((: جز یه ساعت فکر راحت حسرت هیچ چیو ندارم این اهنگ جهانبخش توصیف حاله توعه انگار ... ((: منکه پزشک نیستم قرارم نیس پزشک شم چرا بد خطم اخه در حدی که دبیرا برگمو میارن خودم میخونم تحصیحش میکنن گاهیم خودم نمیتونم بخونم /:
پاسخ :
انقدر خودمونو غرق دنیا کردیم ک بزرگترین حسرتمون یه ساعت فکر راحته ..:)
:))))) اوصیکم به شرکت در کلاس خوشنویسی؛)
مهرناز .ج
۰۴ شهریور ۱۳:۴۹
ریشه بیشتر بیماری ها اعصابه.. اعصابم رابطه مستقیمی با فکر و خیال داره‌‌‌‌...
پاسخ :
درسته.. متاسفانه
شهاب الدین ..
۰۴ شهریور ۲۲:۲۲
سلام
حالتون چطوره؟ بهترید ان شاءالله؟
خیلی کار خوبی کردین رفتین متخصص طب اسلامی.کارشون دربرابر پزشکان دیگه شبیه معجزه است.و مهمتر از نتیجه درمان،اخلاق و ادبشون هست که یه صدم پزشکان دیگه کبر و غرور ندارن.
شما رو هم از روی نبض معاینه کردن؟
منم حدودا یک سال و نیم پیش زهرا رو به خاطر ضعف رفتن پاهاش موقع خواب بردم طب اسلامی،اولین سؤالی که ازش پرسیدن این بود که خواب های آشفته جنگ و جنایت زیاد میبینی؟
و یه شربت عسل و زعفران و شیر تجویز کردن که برای عماد هم دادن،خیلی آرامبخش بود.
ان شاءالله برای شما هم اثر مثبت داشته باشه و بهتر شین.
التماس دعا
پاسخ :
سلام
ممنونم الحمدلله
واقعا!واقعا! من اخرین نفر بودم ولی ذره ای باهام بدبرخورد نکردن یا خستگی شون رو نشون ندادن.خیلی خوب بود
والا حقانیت الان اصلا یادم نمیاد نبض گرفتن یا نه ولی یادمه برا سردردم همون موقع یه سوزن رو فرو کردن بین دو ابروم که بلافاصله بعد بیرون اوردنش شدت سردردم خیلی خیلی کم شد
خداروشکر که براشون خوب بوده
ان شالله ممنونم
حاجت روا ان شاالله
آقا سید
۰۶ شهریور ۲۰:۱۳
سلام

بانو این موضوع سر درد برادر من هم سال هاست باهاش درگیره ، ان شاءالله الان بهترید ؟ خیلی پیگیر سلامتیتون باشید این سر درد زندگی رو میریزه بهم ، منشاء ش میدونین چیه؟ میگرنه؟
پاسخ :
سلام
ان شاالله بهتر باشن
خداروشکر بهترم
چشم حتما
میگرن رو قبلا داشتم ولی الان میگرن نیس بیشتر به خاطر سردیه سردردهای میگرنی جلوی پیشانیه ولی سردرد من خوشه ایه.
دانشجوی کلاس اول دبستان
۰۷ شهریور ۱۰:۲۲
سلام

ما توی یزد یه دکتر داریم به اسم دکتر عسکرفراشاه

اون سوزن هم که وسط پیشونی می زنه خیلی خنده داره

اما اثر گذار!!!
پاسخ :
سلام
بله منم پیش ایشون رفتم

جالبه خیلی.از راه نرسیده سوزنه رو زدن!:دی. واقعا اثرگذاره خیلی زود خوب شد سردرده
مردی بنام شقایق ...
۰۸ شهریور ۰۹:۵۳
سلام

از من به شما نصیحت

تشریف ببرید کاراته. اونم نه ازین سبک قرتی بازیا و کنترلیا

برید کیوکوشین...

همه دردا رو خوب میکنه :)))
پاسخ :
سلام

:))
من کاراته برم اونم کیوکوشین! دو روز بعدش باید یکی اعلامیه ترحیم بزنه سردر این وبلاگ :))
نه که خیلی قلچماقم! همون روز اول دو تا مشت بخورم میرم دیار باقی! :دییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان