دل خوشی های کوچک

قبلا گفته بودم بعد مدتها قلموو دستم گرفتم!

مامان یه تابلوی نقاشی رو پارچه مخمل رو باید کار میکردن

از اونجایی که سری قبلی رنگامیزی ( :دی) من پسند معلمشون (:دی) بود

این دفعه هم افتاد گردنم!

و چون خودم خیلی ذوق کردم! و این حجم از ذوق کردن از من بعیده! و هر سه هزار سال یه بار رخ میده!

دوست داشتم عکسشو بذارم اینجا و قاطی خاطرات اینجا هم باشه!

و صد البته که شما هم به غیر غر زدن :دی و ناله کردن یه روی دیگه هم از من دیده باشید !

عکس رو میذارم ادامه مطلب! یه چندتا از برگها هم بد افتاده به علت نور فلاش دوربین :|

با اینکه اونی که من میخواستم نشد! ولی دوستش دارم :)

 

لبخند :)

 

 

bahar ...
۲۹ مهر ۱۶:۳۸
چقد قشنگ شده اخه((((-:
پاسخ :
چشمات قشنگ میبینه جانم :)
اسپریچو ツ
۲۹ مهر ۱۸:۳۰
از هر انگشتت یه هنر میریزه
ماشالا نوخودا
:دی
پاسخ :
:))
ماشالا به جونت ;)
פـریـر ...
۲۹ مهر ۱۹:۳۱
به به!آفرین روشنای هنرمندم ^_^
دم شما خیلی جیز رفیق!خوشگل شده :))
پاسخ :
ممنونم عزیزم چشمات خوشگل میبینه عزیزجانم:)
مهرناز .ج
۲۹ مهر ۲۰:۱۶
به به دوست هنرمندمون
خیلی خوشگله.. ممنون که ذوقتو با ما شریک شدی ^___^
خوشگله هااااااااا
پاسخ :
جلو شوما لنگ میندازیم مهربانوجان :)
قربونت عزیزممم :)
شهاب الدین ..
۲۹ مهر ۲۳:۳۸
سلام
به به،ما شاءالله هنرمندین ها!
ضمنا من هنوز منتظر عکس منجوق دوزی تون هستم!
پاسخ :
سلام
ممنونم ازتون لطف دارین :)
تازه بعد سه هفته دیشب رفتم ترمه رو از مغازه ای که طرح میزد روش گرفتم! اونم ان شاالله وقتی تموم شد عکسش رو میذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان