دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت...

یه سری چیزها هست که نمیدونم و این ندونستنم! خیلی ازارم میده

یه سری چیزها هم هست که میدونم ولی نمیدونم در برابرشون چه واکنشی باید نشون بدم! اینها خیلی خیلی ازارم میده

یه سری چیزهای دیگه هست که میدونم و میدونم که چه واکنشی هم باید داشته باشم ولی نمیشه اون واکنش رو عملی کرد!اینها زجرآورن...

من نمیخوام به این روند پیش بره ولی اگه اینجوری داره پیش میره و روز به روز وضع بدتر میشه

نتیجه ی رفتارها و ندونم کاری های خودته

نتیجه ی بی تدبیری های او هست...

نتیجه ی خود درست بینی هاته

نتیجه ی اینه که فکر میکنی همیشه حق باتوئه در صورتی که همیشه اون حق فقط نصفش با توئه بوده

نتیجه ای اینه که یه خوش بینی مفرط نسبت به بعضی ها داری که دست بر قضا اون بعضی ها انقدرها هم که تو فکر میکنی خوب نیستن

البته شاید انقدر هم که من فکر میکنم بد نباشن

میدونی که منم خیلی قبلترها باهات هم عقیده بودم و قبول داشتم که اون بعضی ها خوبن

ولی الان نه...الان معتقدم مثل من و خیلی دیگه از ادمها! اونها هم مجموعه ای از خوبی ها و بدی ها رو دارن

کاش بعد از این همه سال تو هم این رو متوجه میشدی

کاش میشد که این چرخ گردون دو صباحی اینوری بگرده

کاش میشد ورق برگرده و تو هم اینها رو ببینی...

 

*عنوان از حافظ

 

دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت

دایما یک سان نباشد حال دوران غم مخور

آبان دخت ...
۳۰ مرداد ۲۲:۰۴
شاید هم ورق برگرده...خدا رو چه دیدی :) دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور :)
پاسخ :
:)
اره یه روزی بالاخره ورق برمیگرده :)
bahar ...
۳۰ مرداد ۲۲:۲۰
((: به این نتیجعه رسیدم ندونیم بهتره
پاسخ :
:) شاید.ولی گاهی سخته!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان