ذهنِ قاطی

سلام

نمیدونم امروز چطور روزی بود

فقط میدونم خیلی درگیر بودم با خودم

 

نرم افزارم ک دو روزه ترکیده و به لطف تحریمهای گوگل پا درهوا موندم قندشکنمم جواب نمیده بتونم تحریما رو دور بزنم 

 

عمیقا احساس میکنم خیلی از بین رفتم و به نفعمه هرچه زودتر به یه متخصص تغذیه، چشم ،دندان مراجعه کنم! والا در اینده ای نزدیک تبدیل میشم به یه استخوان بی دندون احتمالا دایم السردرد !:|

ولی دوتا مشکل وجود داره! من خیلی وقته با پزشکها رابطه خوبی ندارم دیگه! و مشکل بعد اینه ک دفترچه بیمه م اعتبار نداره :دی باید برم اعتبار بزنم ک به نوبه خودش سخته

از هردوی اینا مسخره تر اینه ک باید تنها برم یا با مادر!

تنهایی ی جوره با مادر ناجوره! رسما زیرابمو میزنه جلو دکترها:|

 

اینا همش حرفه اصل درد چیز دیگه س

شده تا حالا به شناختی ک از خودتون دارید شک کنید!؟

شده یکی بیاد بشینه تموم زیربناهای شخصیتیتون رو به چالش بکشه! بگه تو اونی که باید باشی نیسی!!؟

سخته ها

من قبول دارم خیلی نقصها رو دارم

قبول دارم ک گاهی دز بدبینیم میزنه بالا

ولی خب خداییش هرجوری فکر میکنم میبینم اصلا به خواست من نیس. من انقد سادگی کردم و میکنم ک ملت به خودشون اجازه ی هر رفتاری رو میدن

همینم باعث میشه نسبت به رفتار ادمها سریع واکنش نشون بدم یا بعضی از ادمها رو با سوظن کلا ببینم

میدونم ک این سوظن داشتن به ملت خیلی بده و حتی تو سوره حجرات هم درموردش داریم ک نهی شده

ولی خب نمیشه هم ک ادم هی بعضیا رو بادید خوب ببینه! بعد از اونور اونا هی از پشت خنجر بزنن...

 

بگذریم...

 

دایی زنگ زده ظهری که فردا ما میخوایم بیایم خونتون واسه من تولد بگیرید:))

حالا اگه من بگم این بشر یه ریگی به کفشش هس باز میگن تو بدبینی! :))

گفتیم باشه بیاید با شرط و شروطه ها :دی 

عصر نشستم یه لیست نوشتم از چیزهایی ک میخواستیم

شب رفتیم کیک رو سفارش دادیم

یه کمم خرت و پرت خریدیم

میخوام برا بار اول دسر پان اسپانیا رو درست کنم! یعنی الان دیگه درست شده و تو یخچاله

تجربه خوبی بود فقط امیدوارم خوشمزه شده باشه فردا جلو زن داییم ابروم حفظ بشه :دی

 

مهمون امشبمون نیومد

فرداشب هم برنامه تولده

پس فردا شبم عروسی یکی از دوستان

از امشب تا پس فرداشب یادواره شهداس تو مسجد محلمون.

خیلی هم باحاله مداحشون سید رضا نریمانیه .حاج اقاشون هم یکی از همین حاج اقاهای مطرحه که من الان اسمشون یادم نمیاد!:/ مداحی که نریمانی واسه دفاع از حرم خونده رو خیلیییی دوست دارم...

 

پ ن

از اتاق فرمان اشاره کردن املای ی کلمه غلطه ! تشکر میکنم ازشون

اعتراف میکنم ک اصلا حواسم بهش نبود و سوتی دادم!:|

محمدرضا ‌
۱۳ مرداد ۰۱:۲۹
سلام!
۱. برای تحریم‌ها، از این سایت استفاده کن. نیازی به فیلترشکن هم نداری
http://android.hive.ir
۲. مدافعان حرم :(
۳. تولد و عروسی و پان‌اسپانیا مبارک!
شاد باشی و شاداب!
پاسخ :
سلام
ممنوووونم. 
ولی sdk manager اتومات خودش میره برا اپدیت sdk.یعنی خود اندروید استدیو قبل باز شدن شروع میکنه به اپدیت کردن sdk.یا باید براش پراکسی ست بشه یا وی پی ان استفاده بشه (اینا رو وقتی فهمیدم ک لپ تاپو با حرص انداختم اون طرف :/)

اونا میرن و به عاقبت بخیری میرسن...ماهم اینجا روز ب روز بیشتر تو باتلاق(املاشو مطمئن نیستم) فرو میریم

ممنونم 

سلامت باشید

مهرناز .ج
۱۳ مرداد ۰۲:۰۰
روشنا ازمن‌میشنوی سریع تر برو دکتر تا دیر نشده
دیرکه بشه،همه چی میشه... اینو یه جان باخته داره بهت میگه.....
تولشون مبارک... چیزی که تو درست کنی حتما خوردن داره :)))
راجع به خودشناختی یا خود نشناختی هم پیشنهاد میدم بذار یه ذره دیگه زمان بگذره...
پاسخ :
انقد خاطرات بد از دکتر و بیمارستان دارم که اصلا دلم نمیخواد از اون حوالی رد بشم... سری قبلی هم گزاشتم دقیقه نود رفتم که وضعم اون شد کلا درست بشو نیستم انگار   :|

والا خیلی هم تضمینی نیستا ؛-) :))

میدونی من به اون شناختی که از خودم داشتم مطمئن بودم! این اطمینانه فکر کنم کار رو  خراب کرد...
آبان دخت ...
۱۳ مرداد ۱۱:۲۶
چی؟ دکتر نمیری؟ زیرآب میزنه دیگه چه دلیلیه :| پاشو...پاشو دوست جان شال و کلاه کن که هیچ چیز مهم تر از سلامتی نیست!

اوخی :] تولدشون مبارک :)))
پاسخ :
میرم 😶 خو تصور کن یه ادم ۲۳ساله با صد و خورده ای تا قد اونجا واستاده عین این بچه مظلوما بعد مامانش داره جلو دکتره هی میگه این بچه فلان غذا رو نمیخوره فلان ماده پروتئینی رو لب نمیزنه و... بعد دکتره هم هی سر خودکارشو بزنه رو میز و با ی نگاهی ک تو عمقش میگه خاک تو سرت نگاه میکنه!ضایع اس دیگه😶

میرم ان شاالله اول هفته اینده...

ممنونم عزیزمممم:)
اسپریچو ツ
۱۳ مرداد ۲۰:۳۸
چه سرت شلوغه((((:
تو که تولدت الان نیست!!!هست؟:|
مردادی بودی؟
پاسخ :
امروز له شدم :|
 نه من مردادی نیستم خردادی استم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان