رضا

یه چیزهایی پیش میاد

یه جاهایی به وجود میاد

یه جوری هی و هی زندگی پیش میره

که ساکت بشی

که هی نق نزنی به خدا

که هی نخوای خودت خوب و بد سوا کنی واسه خودت

که هی واسه خدا شرط و شروط نذاری!

که آروم بگیری!

که یاد بگیری باید یه جمله بگی!

إلهی رضاً برضاک، تسلیماً لأمرک، صَبراً عَلى‏ قَضائِک، یا رَبِّ لا معبود سواک، یا غیاثَ المستغیثین1

خدا من ساکت شدم!

خدا فرمون دست خودت!

خدا من یاد گرفتم راضی بشم به همونی که تو راضی هستی!

خدا سپردم به خودت این قایق رو

خودت برسونش به ساحل ارامش...

خدا هرچی تو بگی

هرچی تو بخوای

همونه...

 

 

1.پروردگارا! من راضی به رضای تو و تسلیم امر تو هستم. در مقابل قضای تو صبر خواهم نمود. ای خدایی که جز تو معبودی نیست!

ای پناه بی پناهان!...

آقا سید
۰۸ شهریور ۱۲:۰۱
تو این عالم هستی ، بی خدا عین یه ذره معلق میشیم

بهترین کار همینه :)

دستاتون محکم تو دستای خدای مهربون
پاسخ :
واقعا واقعا همینجوره... معلق...بی وزن...

:)

دعا بفرمایید...


آبان دخت ...
۰۸ شهریور ۱۲:۳۷
باید دست روحمونو بذاریم تو دستای خدا...
اون وقته که دیگه هیچی نمیتونه زمینمون بزنه :)
پاسخ :
:)
هیچی نمیتونه زمینمون بزنه .... :)
پسرِ خاکستری
۰۸ شهریور ۱۲:۵۰
راضی ام به رضای تو
: )
پاسخ :
:)
bahar ...
۰۸ شهریور ۱۵:۲۸
(: خدایاخودت مراقبم باش
پاسخ :
خدایا مراقب دوست جانِ ما باش :)
آلـــزا یمـــر
۰۸ شهریور ۱۶:۲۰
نتایجو اعلام کردنا

منم فک نمیکردم قبول شم ولی همون اولین انتخابم قبول شده :دی
میگم چرا ارشد زیاد شده ها ! پس به خاطر همینه
پاسخ :
اره الان بچه ها خبرشو بهم دادن
خیلی هم خوب مبارکت باشه :)
دوستای منم قبول شدن یکی تبریز یکی باهنر و من بسی خوشحالم براشون :)
ارشد اونی که بالا میزنه دانشگاه های توپ قبول میشه اوناییم که در حد 30-40 تا درست میزنن دانشگاه های متوسط. یعنی حداقل تو رشته علوم کامپیوتر اینجوریه! تعداد زیاد زدن خیلی خیلی دانش میخواد  اکثر درسها ریاضین و کامپیوتری هاش هم خیلی سخت!
آلـــزا یمـــر
۰۸ شهریور ۱۷:۰۰

منم تبریز قبول شدم ولی شبانه س ! البته باز نمی تونم برم چون یه ترم درسم مونده ... رشته ما که ظرفیتش خیلی زیاده ولی فک کنم کامپیوتر ظرفیتش خیلی پایینه برا همین سخته قبول شدنش ...
پاسخ :
ان شاالله اون یه ترم هم زود تموم میشه و سال دیگه ارشد یه دانشگاه توپ و روانه قبول میشی:)
هم ظرفیتش پایینه هم سخته :|
آلـــزا یمـــر
۰۸ شهریور ۱۷:۲۴
ان ‌شاء الله :) همچنین شما :)
پاسخ :
:) ممنونم..
در مسیر شدن
۰۹ شهریور ۰۴:۳۹
"الدعا یَرُدُ القضاء" پس چی میشه؟
پاسخ :
یعنی اینکه من دعا رو میکنم
در خونه ی خدا رو از پاشنه درمیارم
ولی اگه نشد! هوچی بازی و لولی بازی درنمیاردم!اون موقع نشون میدم که من راضیم به چیزی که رضایت خدا توش باشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان