شاعر قبلنا حرفای خوبی میزده!!ولی به من ربطی نداره !!

شاعر گفته بود

بوی بهبود ز اوضاع جهان می شنوم!

 

من میگم!

بوی جنگ جهانی سوم ز اوضاع میشنوم!

به سوی نداشته ی همین دکمه های کیبورد!!

 

خدا رحم کن!

ویار تکلم
۲۴ مرداد ۱۳:۰۷
حالا مگه چیزی شده؟! :)
پاسخ :
هنوز که نشده! ولی اگه بشه من به فنا میرم :دییییی
شهاب الدین ..
۲۵ مرداد ۰۰:۴۵
سلام
ان شاءالله خدا به همه مون رحم کنه.
ولی متوجه نشدم،منظورتون درباره اوضاع عمومی جامعه است یا شخص خودتون؟
خدای نکرده برای شخص شما اتفاقی افتاده؟..
ان شاءالله خیر باشه،توکل کنید به خدا..تنها پناه همه مون خداست فقط...
پاسخ :
سلام
الهی امین
والا فعلا انگار قراره اوضاع من بهم بریزه اگه خدا یه نیم نگاه بهم نکنه...خیر هم نیس متاسفانه..
منم و همین یه پناه تو این دنیای بی دروپیکر...
مردی بنام شقایق ...
۰۸ شهریور ۰۹:۵۶
گفته بودم پیش از این، «گلخانه ی رنگ» من است
حال می گویم جهان، پیراهن تنگ من است

استخوان های مرا در پنجه، آخر خرد کرد
آنکه می پنداشتم چون موم در چنگ من است

دوستان همدلم ساز مخالف می زنند
مشکل از ناسازی ساز بدآهنگ من است

از نبردی نابرابر باز می گردم! دریغ
دیر فهمیدم که دنیا عرصه ی جنگ من است

مرگ پیروزی است وقتی دوستانت دشمن اند
مرگ پیروزی است اما مایه ی ننگ من است

از فراموشی چه سنگین تر به روی سینه؟!کاش
پاک می کردی غباری را که بر سنگ من است
+فاضل خودمون
پاسخ :
مشکل از ناسازی ساز بدآهنگ من است

دقیقا همینه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان