عزیز نشناخته...

این چند روز به خاطر اعیاد شعبانیه

اتومات وار خوشحال بودم

خب ی جورایی این خوشحال بودن برا من نادره

در اکثر مواقع ی نوع بی تفاوتی و خیلی دیگه احساسات ب خرج بدم!

احساس غمی هس ک حس می کنم

ولی این خوشحالی تو این چند روز!

با هوای خیلی خوب و مورد علاقه ی من همراه شد

هوای بارونی! اونم بارون بهاری !ک ی لحظه تند تنده!! ی لحظه بعد قطع میشه!

همه ی این حس خوشحالی که حتی باعث شد

بی خیال فایلهای مداحلی بشم و برم سروقت مولودی

با شنیدن ی خبر پرپر شد!

شهادت سردار ناظری...

هیچ شناختی ازشون نداشتم و البته هنوزم خیلی نمیشناسم

فقط چند بار توی مسابقه فرمانده دیده بودمشون

ولی شهادتشون و رفتنشون

خیلی برام سخته

حالم شبیه روزیه که خبر شهادت و ترور دکتر شهریاری رو شنیدم...

بعضیا حتی اگه نشناسیشون بازم عزیزن... خیلی عزیز...

 

سردار شهادتت مبارک..

 

سردار ناظری

 

از شهید محمود کاوه تا جاوید الاثر احمد متوسلیان ،شاگردان سردار شهید ناظری

مادرانه
۲۴ ارديبهشت ۰۰:۳۹
جدی جدی شهید شدند؟ من که باورم نمیشه! با اینکه نمی شناسم شون. فقط و فقط از طریق برنامه ی فرمانده دیدم شون. کاش حرفت راست نباشه... خیلی حس بدی دارم
پاسخ :
متاسفانه درسته...
خبرگذاری ها اعلام کردند...
امروز اگه اشتباه نکنم ملت برا تشییعشون رفتن...
شهاب الدین ..
۲۶ ارديبهشت ۰۰:۰۶
سلام
موافقم،بعضیا کلا عزیز هستن،حتی اگه فقط یکبار ببینیمشون.
اما ایشون تا اونجایی که من خبر دارم همون فرمانده ای هستن که امریکایی های متجاوز به آبهای خلیج فارس رو چند وقت پیش به اسارت گرفت...روحشون شاد 
پاسخ :
سلام
دقیقا حق با شماست :)
درسته ایشون همون فرمانده بودن :( روحشون شاد...
eshgh 313
۳۰ ارديبهشت ۱۳:۲۵
شهید نشدن ک!
فوت شدن :|
پاسخ :
تا جایی بنده تو اخبار و خبرگزاری ها دیدم
نوشته بودن به دلیل عارضه شیمیایی شهید شدن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان