فاقد ارزش خواندن!

چون زیادی به درد نخوره مطلب میذارمش ادامه که بیخودی وقت ملت تلف نشه!

یکی نیس بگه نه که قبلیا خیلی به درد بخور بود :دی

اندر خرابی حالم همین بس که اون داروی بی خیالی دکتر هم انگار به جای اینکه روی مغز اثر بذاره روی سیستم گوارش اثر میذاره و سیستم گوارشم کن فیکونه!

و سردردها کماکان ادامه دارن

یه چیز مسخره هم اینکه! من توی ذهنم بود که دکتر گفت موقع سردردها چای دارچین و اسانس نعنا بخور

چتدباری که تو این مدت سردرد شدم همین کارم کردم و با خودم میگفتم عجب زهرماری دارم میخورم هم به شدت بو داره و هم مزه مزخرف نعنا!و هم بی اثره :|

امشب که باز سردردم و رفتم سراغ پاکت داروها! میبینم دکتر گفته موقع سردرد اون اسانس نعناهه رو باید بمالی به پیشونی و شقیقه :|

الان هم سردردم هم بوی نعنا رو مغز و اعصابمه :دی

 

با اینکه تابستونی رو ول نگشتم و خداییش کار کردم ولی احساس می کنم ول گشتم و هیچ حرکتی  نزدم :|

استادها از راه نرسیده شاخ شونه کشیدن واسمون :/

استاد معماری اومده میگه من مثل استاد مدارتون نیستم کشکی پاستون کنم!!!!

و من به این فکر می کنم که برای صدم به صدم مدار زحمت کشیده بودم تا بتونم نمره ادم وار بیارم :|

 

قبلا گفته بودم میخوام منجوق دوزی یاد بگیرم!

رفتم سراغش و یه کم یاد گرفتم و یه پارچه ترمه هم خریدم که جانماز برا بعدهای خودم درست کنم

فعلا که دادم که طرحش رو بکشن هرموقع یکی دوتا گلش رو درست کردم عکسش رو میذارم!!

 

امروز بعد 7-8 سال دست به قلمو بردم!همین! جالب بود ...

 

 

 

bahar ...
۱۰ مهر ۲۱:۳۴
تو هرچی بنویسی بازم خوبه روشنا جان((: چراسر درد؟؟؟منم بلدم منجوق دوزی تنهاهنری ک بلدم/:
پاسخ :
عزیزمی:)
والا هنوز بعد این همه وقت خودمم دلیلش رو کشف نکردم نمیدونم چرا اینجوریه :/

خیلی هم خوب :) واقعا قشنگ و جالبه هرچند خیلی زیاد به چشم احتیاج داره!بهترین هنر رو بلدی عزیزجانم :)
شهاب الدین ..
۱۰ مهر ۲۲:۴۱
سلام
خوب هستین؟بهترین ان شاءالله؟
معذرت میخوام,ولی میشه لطفا به نعناع توهین نکنید؟به بوی نعناع,چای نعناع,اسانس نعناع؟
حتما شنیدین که میگن عرق نعناع تنها دردی رو که از پسش بر نمیاد,قطع عضوه!اینقدر که این بزرگوار جامع التخصصه.
یه کم با دید مهربون تری بهش نگاه کنید,ان شاءالله اثر میکنه...
و جدا هم خوردنش و هم مالیدنش به پیشانی اثر فوق العاده ای برای آروم کردن دردهای عصبی داره.
پاسخ :
سلام ممنونم الحمدلله حالم بهتره
شما خوبین؟

به روی جفت چشمام:) نه والا نشنیده بودم بار اوله این حرف رو در مورد نعناع میشنوم
من به چیزهایی که بوی شدید داشته باشن یه کم زیادی حساسم ولی سعی میکنم مهربونتر باشم نسبت به نعناع و اسانسش و چایش!
درسته خداییش الان نسبت به یکی دو ساعت پیش واقعا بهترم و سردرم خوب شده تقریبا
פـریـر ...
۱۱ مهر ۲۰:۲۰
هوممم خوندما ولی نمی دونم چی بگم :|

امیدوارم سردردات خوب شن...منم یه مدته هر روز سرم درد می کنه! خیلی مزخرفه!!!

:: این استادا رو باس روشون قانون کلت اجرا کرد! دبیر تاریخ مام تا اومد یه چیز شبیه استاد شما رو گفت! :/

:: روشنای هنرمند! عزیزم! :)) :*
پاسخ :
شما هیچی نگفته عزیزی واسه ما :)

ممنونم عزیزم...ان شاالله بهتر باشی گاهی بعضی سردردها به خاطر ضعیف شدن چشمه اگه سردردت اطراف چشمهات یه چشم پزشکی برو

واقعا!واقعا!!

عزیزمی:)
פـریـر ...
۱۱ مهر ۲۳:۱۸
قربونت مهربون :))

:: هوممم پارسال رفتم چشم پزشکی ولی گفت چیزی نیست! گفتم عزیز من ...خانم دکترجانم من تو نت سرچ کردم کوری نقطه ای...یه جوری که وقتی سرت درد می گیره حس می کنی یه قسمت از جلوتو نمی بینی...من اون جوری میشم ولی گفت نه هیچی نیست :| آخرشم با زور من یه عینک مطالعه نوشت و گفت: مث اینکه تو دلت میخواد حتما عینکی بشی :|
پاسخ :
عزیزمی:)

عجبا!از این نوع خانم دکترها هم هست دیگه...یه دکتر دیگه برو چشم شوخی بردار نیس...
פـریـر ...
۱۳ مهر ۲۳:۰۵
همین یه دونه س تو شهرمون :/
پاسخ :
با تشکر از همین یدونه :|
سارا آتش
۱۳ مهر ۲۳:۲۴
بسیار زیبا
پاسخ :
:|
نسل چهارمی
۱۴ مهر ۱۷:۵۶
:)
پاسخ :
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان