نامه های خط خطی

سلام

سال قبل حدودا همین موقع ها بود که یکی از دوستان

کتاب نامه های خط خطی سرکام خانم عرفان نظر اهاری رو بهم معرفی کردن

پیشنهادم اینه که کتاب رو تهیه کنید و بخونید

سبک کتاب به این صورت هس

بیشتر از اینکه کتاب باشه دفتره!

52 هفته ، 52 متن داره

و 52 صفحه ی خالی که شما باید داخلش بنویسید!

 

سال قبل که شروع به خوندن کتاب کردم

تقریبا تا هفته ی پنجم پیش رفتم

و چون این کتاب تو خونه ی ما مشترک هس

من متن هامو تو فایل ورد نوشتم با رمز :دی

ولی قصدم اینه از این هفته

دوباره خوندن کتاب رو شروع کنم

و متن هر هفته رو همین جا بنویسیم

عنوانش هم میشه شماره همون هفته

ان شاالله از این هفته استارتش زده میشه

اسپریچو ツ
۲۱ خرداد ۰۰:۴۰
باز این کتابه:|
پاسخ :
خخخ
تو حساسیت پیدا کردی بهش انگار :))
خانم خوشبخت خانم خوشبخت
۲۱ خرداد ۱۳:۱۹
منکه متوجه نشدم چطوره؟؟؟
چه متنی بنویسیم توش؟
پاسخ :
نویسنده ی کتاب در مورد ی موضوعی نوشته
صفحه مقابلش رو شما مینویسی در مورد همون موضوع
یعنی احساست و معلوماتت از اون موضوع رو مینویسی
این دو تاعکس از هفته ی اول هستش
http://bayanbox.ir/view/6422747602835147834/photo-2016-06-10-17-00-44.jpg

http://bayanbox.ir/view/7575157783498370237/photo-2016-06-10-17-00-57.jpg
یکم کیفیتش پایین اومده چون جای تاریک بودم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ مختصر
میخوام دل به دریا بزنم
اوج بگیرم
پرواز کنم!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان